نماینده بوشهر در مجلس خبرگان: اقتصاد این استان به بازنگری نیاز دارد1400/07/16

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد این استان نیاز به بازنگری دارد و این سرزمین با تولید بخش عمده نفت و گاز کشور نباید فقر داشته باشد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، جمعه شب در دیدار رئیس جمهوری با نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان بوشهر افزودند: بخشی از امکانات و درآمدهای این استان باید صرف مسائل و مشکلات این منطقه شود.

ایشان خطاب به رئیس جمهوری بیان کردند: باید دست استاندار بوشهر باز گذاشته شود تا بتواند مسائل و مشکلات مردم را که در طول زمان انبار شده به صورت صریح با وزیران و معاون اول رئیس جمهوری در میان بگذارد و به نحوی به او اختیار ویژه داده شود.

انتظار می‌رود استاندار بوشهر با در میان گذاشتن مشکلات این استان با مسئولان، با همت رئیس جمهوری از این مشکلات گره گشایی کند.

ایشان با بیان اینکه استان بوشهر ظرفیت های زیادی دارد ‌گفتند: ظرفیت‌های استان بوشهر تنها منابع زیرزمینی نفت و گاز نیست بلکه نیروی انسانی جوان مهمترین پتانسیل این استان است.

 همان گونه که نفت و میعانات گازی تامین کننده اقتصاد کشور است باید با تدبیر رئیس جمهوری از ظرفیت نیروی انسانی استان بوشهر نیز در رده‎‌های مختلف استفاده شود.

استان بوشهر همواره در برابر استعمارگران سینه سپر کرده و شهدای روحانیت از جمله حجت الاسلام شهید ابوتراب عاشوری، شهدای ارتش، سپاه و بسیج و بویژه سردار شهید نادر مهدوی به عنوان شهید نبرد مستقیم با آمریکا که همواره نامش بر سر زبان‌ها است چشم و چراغ این استان هستند که به آنها می‏بالیم.

دیدگاه‌ها   

ایرانمنش
#2 ایرانمنش 1400-07-17 10:20
زنده باد سید بوشهری حقیقتا از بوشهر دفاع کرد ما به عنوان یک بوشهری لذت بردیم
نقل قول کردن
درگزی
#1 درگزی 1400-07-16 17:40
استان های بوشهر استان هایی ثروتمند هستند ولی به آنها رسیدگی نمی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.