مردم تشنه عدالت هستند از تبعیض سخت نگران هستند1400/08/22

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه صد روز از دولت جدید می‌گذرد، گفتند: رئیس‌جمهور نشان داد که با تمام وجود قدم‌هایی برای حل مشکلات مردم برداشته است. به استان‌های دوردست سر میزند که از نقاط مثبت است و امیدواریم دستاوردهایی هم داشته باشد و قول بدون عمل در کارنامه رئیس‌جمهور نباشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، افزودند: وی در جهت منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند، همچنین روحیه خوبی بین سه قوه ایجاد شده است و امیدواریم مردم تأثیر این را در مسائل اقتصادی و فرهنگی‌شان ببینند.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفتند: تلاش‌هایی در تأمین کالای اساسی شده است؛ اما نرخ مناسب برای اینکه همه بتوانند خریداری کنند نیاز به تلاش بیشتری دارد.

ایشان با بیان اینکه ارزش پول ملی باید رشد کند، قیمت‌ها پایین بیاید و بین بخش‌های اقتصادی انسجام ایجاد شود، تأکید کردند: انتظار مردم نظارت است و بدون نظارت نمی‌توان کاری پیش برد و ازمبدا تا مقصد باید نظارت وجود داشته باشد، همچنین پرچم عدالت همواره باید برافراشته باشد؛ زیرا مردم تشنه عدالت هستند از تبعیض سخت نگران هستند.

امام جمعه قم  در رابطه با مذاکرات هسته‌ای بیان کردند: تعهد باید در مقابل تعهد باشد؛ ما بر اساس فتوای رهبری به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رویم اما شما نیز باید همه تحریم‌ها را یکجا لغو کنید.

دیدگاه‌ها   

محمدباقر
#3 محمدباقر 1400-08-23 18:29
سلام علیکم مردم دیگه به لبشان رسیده مسئولین دولت قبل خیانت را به آخرین حد رساندند و کرونا هم مردم را بیچاره کرد به داد ما برسیدگرانی نابودمان کرد
نقل قول کردن
دانیال
#2 دانیال 1400-08-23 18:14
لعنت به روحانی خائن هشت سال مملکتو عقب انداخت
نقل قول کردن
بهار
#1 بهار 1400-08-23 05:40
جانا سخن از زبان ما میگویی سید مردم سختی را هر طور شده می توانند تحمل کنن اما تبعیض و بی عدالتی قابل تحمل نیست از وقتی رئییسی آمده ما جان دوباره گرفتیم کاش زودتر می آمد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.