لزوم آشنایی نسل جدید با آثار مرحوم علامه مرتضی العاملی1400/09/16

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،گفتند: نسل جوان و حتی کودک ما باید با این شخصیت و افکار و مبانی وی آشنایی پیدا کنند چرا که مباحث ایشان این قابلیت را دارد تا به نسل های مختلف و سنین کودکی تا بزرگسالی با ادبیات مخصوص به هر نسل معرفی شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مرتضی العاملی فرزند مرحوم علامه سید جعفر مرتضی العاملی و اعضای مرکز نشر و ترجمه آثار علامه سید جعفر مرتضی که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد،ضمن تجلیل از جایگاه علامه سید جعفر المرتضی العاملی، گفتند: مرحوم علامه حقیقتا ذخیره ای برای شیعه و سرمایه ای گرانبها بودند که متاسفانه خیلی زود دعوت حق را لبیک گفت. مباحث و مطالبی که توسط ایشان نسبت به سیره اهل بیت علیهم السلام مطرح گردیده است، بسیار ارزشمند و قابل استفاده و مهم است.

نسل جوان و حتی کودک ما باید با این شخصیت و افکار و مبانی وی آشنایی پیدا کنند، چرا که مباحث ایشان این قابلیت را دارد تا به نسل های مختلف و سنین کودکی تا بزرگسالی با ادبیات مخصوص به هر نسل معرفی شود و قطعا این کار اثرات مطلوبی خواهد داشت.

همانگونه که در سالگرد ارتحال علامه که در لبنان برگزار گردید و به صورت ویدئو کنفرانسی در آنجا اشاره کردم، مجدد نسبت به ذو ابعاد بودن شخصیت مرحوم سید جعفر مرتضی العاملی تاکید می کنم. حقیقتا باید از اقداماتی که در موسسه در حال پیگیری هستید در جهت معرفی جامع شخصیت ایشان تشکر کنم و برایتان دعا میکنم تا در این امر موفق باشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.