مهارت آموزی و تربیت مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد/ رفع دغدغه‌های معیشتی معلمان1400/09/16

رئیس  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آموزش و پرورش را نهادی بی بدیل در ایجاد سرمایه اجتماعی دانستند و گفتند: نیروی انسانی نقش مؤثری در پیشرفت کشور دارد و آموزش و پرورش پایه گذار تربیت نیروی انسانی است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» امام جمعه قم عصر دوشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش، حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی را مستلزم نگاه ویژه مسئولین به آموزش و پرورش عنوان کردند و افزودند: آینده جامعه در گرو نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی آن جامعه است و دست یابی به تمدن نوین اسلامی بدون بها دادن به آموزش و پرورش، میسر نخواهد بود.

رئیس  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پاسخ به شبهات مطرح در فضای مجازی را از وظایف آموزش و پرورش دانستند و آگاهی بخشی نسبت به تاریخ انقلاب را به عنوان اصل کلیدی در تربیت دانش آموز فرهیخته و آشنا با آرمان‌های انقلاب، مورد اشاره قرار دادند و خاطر نشان کردند: اگر شبهات مطرح در فضای مجازی را به درستی برای دانش آموز پاسخ ندهیم، به مرور زمان شاهد تراکم این شبهات در ذهن او خواهیم بود که نتیجه آن جذب دانش آموز به سخنان جذاب و توخالی خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان سخنان خود رفع دغدغه‌های معیشتی معلمان را خواستار شدند و تصریح کردند: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده کشور است. معلمی که دغدغه مالی داشته باشد نمی‌تواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد.

دیدگاه‌ها   

سید علی رضویان
#2 سید علی رضویان 1400-09-17 08:43
سلام علیکم من به عنوان یک فرهنگی از آیت الله حسینی بوشهری تشکر میکنم که دغدغه فرهنگیان را دارند خواهش میکنم پیگیری کنید تا اثری در معیشت فرهنگیان دیده شود
نقل قول کردن
فرهنگیان
#1 فرهنگیان 1400-09-16 10:13
دغدغه‌های معیشتی معلمان برای هیچ انسانی مهم نیست وگرنه این همه سال که فریاد زدیم یک نفر صدای ما را می شنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.