سخن روحانیت برای مردم حجت است/ لزوم تکریم علمای دینی1400/12/14

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عالمان مرزبانان دینی هستند گفت: سخن روحانیت برای مردم حجت است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» صبح جمعه در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری اولین شهید روحانی استان بوشهر در مبارزه با رژیم ستم شاهی در روستای حیدری اظهار داشتند: تکریم از عالم تکریم از پیامبر و تکریم خداوند است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عالمان دین مرزبانان هستند، افزودند: در دفاع مقدس رزمندگان مرزبانی کردند از مرزهای جغرافیایی و عالمان هم مرزبانان دینی هستند.

هر گاه شبهه‌ای وارد می‌شود بین جوانان طلاب و عالمان دینی ما به عنوان مرزبان ورود می‌کنند و به این شبهات پاسخ می‌دهند.

 روحانیت همواره در مقابل زشتی‌های جامعه جبهه می‌گرفتند تا جامعه آلوده نشود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه عالمان دین مرزبانان اعتقادی مردم هستند، ادامه دادند: این همه حمله به روحانیت به خاطر این است که سخن روحانیت برای مردم حجت است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: جامعه‌ای موفق است که در کنار تسلیحات نظامی اراده دینی داشته باشند.

فردای قیامت مداد علما یک طرف و خون شهدا در طرف دیگر و کفه ترازو به طرف علما سنگین‌تر است چون در سایه هدایت علما افراد انگیزه پیدا می‌کنند تا از دین و آرمان‌های دینی دفاع کنند.

ایشان با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌های عالمان خدا ترسی است، گفتند: شهید عاشوری هر کجا که لازم بود سخنرانی می‌کرد و هر کجا که لازم بود جلسه برگزار کند این کار را می‌کرد.

شهید عاشوری همواره در بین مردم داوری می‌کرد و مشکلات مردم را می‌شنید و آنها را دنبال می‌کرد و خودش را وقف اسلام می‌کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه شهید عاشوری گوهری گران بها بود که متعلق به همه کشور بود، افزودند: وظیفه همه مسئولین امروز این است که خانواده شهدا را ارج بنمایند و آنها را مورد تکریم قرار دهند تا احساس سربلندی کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.