آیت‌الله حسینی بوشهری: برگزاری یادواره شهدا انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار می‌کند1400/12/13

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری باتأکید بر تبیین رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان در برابر دشمنان گفتند: برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود تا ما از خواب غفلت بیدار شویم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته»  در یادواره 43 شهید دهستان کبگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بر توجه به وصیت‌نامه شهدا تأکید کردند و اظهار داشتند: عمل به وصیت شهدا می‌تواند جامعه را از مشکلات نجات دهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نسخه نجات بخش در برابر مشکلات را عمل به وصیت شهدا دانستند و باتأکید بر تبیین رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان در برابر دشمنان گفتند: برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود تا ما از خواب غفلت بیدار شویم

ایشان با بیان اینکه جامعه نیاز به تقویت روحیه دارد افزودند: دیروز جنگنده‌های دشمنان، ما را بمباران می‌کردند و امروز دشمن جنگ رسانه‌ای به راه انداخته و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، ترفندهای دشمنان در فضای مجازی را مورد اشاره قرار دادند و با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی جوانان را هدف قرار داده‌اند خاطر نشان کردند: اگر جوانان در مقابل دسیسه‌های دشمن و فضای مجازی، خود را نگه دارد همان اجر شهیدان دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه جوانان باید بداند کشور در معرض خطر است و همیشه آماده باشند خاطر نشان کردند: دشمن سختی برای زندگی و معیشت مردم ایجاد می‌کند و بعد با تبلیغ همین مشکلات که خود ایجاد کرده است، به پای انقلاب می‌زند.

گاهی دشمن با این ادبیات سخن می‌گوید که بعد از 43 سال، انقلاب برای شما چه کار کرده است، ما بازنده نبودیم و پیام انقلاب را به دنیا صادر کرده‌ایم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به جنگ روسیه و اوکراین پرداختند و تصریح کردند: یک روز ناتو و غرب به اوکراین گفتند که تمام زرادخانه‌ها را به ما بدهید و ما امنیت شما را تضمین می‌کنیم، همان طور که لیبی و صدام را خلع سلاح کردند به امید اینکه آمریکا و اروپا حمایت می‌کنند، اما رئیس جمهور اوکراین گفت ما امروز تنها هستیم و کسی ما را حمایت نمی‌کند.

در زمان پیروزی انقلاب اسلامی افرادی می‌گفتند علت اینکه ژاپن و آلمان پیشرفت کردند که سلاح نظامی را کنار گذاشتند و علت اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی این است کلاه که سر دیگران رفت سر ایران نمی‌رود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه به خدمات‌رسانی مناسب به مردم افزودند: باید کسانی که پشت میز خدمت هستند و مردم را ناراضی می‌کنند تا به نظام و انقلاب بدبین شوند شناسایی شوند.

دیدگاه‌ها   

خالقی
#1 خالقی 1400-12-13 10:35
به قران محمد درست گفتید که امروز دشمن جنگ رسانه‌ای به راه انداخته و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده و مجروح روحی شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.