پلیس تراز انقلاب اسلامی از نگاه رییس جامعه مدرسین1401/01/26

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی استان قم، اراده، پیگیری و برنامه ریزی مناسب و هدفمند با لحاظ نیازها و اولویت‌ها را سه عامل مهم در دستیابی به پلیس تراز انقلاب عنوان کردند و بر شناسایی و بهره گیری از فرصت‌ها تأکید کردند

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته»، در دیدار فرمانده انتظامی استان قم، ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی، ابراز داشتند: اقدامات خوبی توسط مجموعه انتظامی استان انجام شده است که نشان از اراده و برنامه ریزی مناسب دارد.

عده‌ای اگر چه از امکانات برخوردارند اما همچنان از انجام وظایف خود آن گونه که شایسته و بایسته است، باز می‌مانند و این نشان از اهمیت اراده و برنامه ریزی مناسب و هدفمند بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی امور دارد؛ البته مجموعه انتظامی هنوز جای کار دارد و شأن استان قم بیشتر از این‌ها ست.

امام جمعه قم لزوم بهره‌مندی کامل از فرصت‌های پیش رو را تنها از طریق برنامه ریزی هدفمند میسر دانستند و گفتند: امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرمایند: «اِغتَنِمُوا الفُرَص فَاِنَّها تَمُرُّ مَرَّ السَّحاب.» یعنی فرصت‌ها را دریابید که مانند ابرها در گذر هستند. مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده است یکی از همین فرصت‌هاست که باید قدر آن را بدانیم. به جای افسوس خوردن از فرصت‌های گذشته، باید با برنامه ریزی مناسب، فرصت‌های پیش رو را قدر بدانیم.

سال جدید اقتضائات خاص خود را دارد فلذا باید ابتدا پرونده سال گذشته و کارهای باقیمانده را در روزهای نخستین سال جدید به سرانجام برسانید و سپس پروژه‌ها و برنامه‌های سال جدید خود را با قدرت آغاز کنید. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: کسی که باب خیری بر او باز شد باید قدر آن را دانسته و از آن بهره ببرد چرا که معلوم نیست این باب خیر چه زمانی بر او بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها   

قدرت الله یزدی
#1 قدرت الله یزدی 1401-01-30 18:06
مملکت رو هواست معلوم نیست کی به کیه به پلیس مملکت چاقو میزنن می کشن فحش میدن گرانی بی سروته هر ورز بدتر میشه هر روز اعتراض چهخبررررره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.