امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان قم توسعه یابد1401/02/26

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم توسعه امکانات و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان استان متناسب با جایگاه قم تاکید کرد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تحول به وجود آمده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه سلامت گفتند: امروز به برکت انقلاب اسلامی اقدامات و خدمات حوزه بهداشت و درمان در روستا‌ها و بخش‌های شهرستان‌های مختلف پیش بینی شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه قم به لحاظ قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان‌های مختلف شاهد عزیمت زائران و مسافران زیادی به استان قم به دلیل جایگاه فرهنگی و مذهبی آن است گفتند: از زمان تبدیل قم به استان امکاناتی جذب شده است، اما بین وضع موجود و آنچه باید باشد فاصله وجود دارد و می‌بایست این خدمات و امکانات توسعه یابد.

ایشان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه توسعه خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی گفتند: برای تحقق این برنامه‌ها باید هیئت‌های اندیشه ورز و پیگیر، روند پیشرفت برنامه‌ها و طرح‌ها و مشکلات را رصد و ارزیابی کنند و برنامه‌های تدوینی در افق‌های زمانی گوناگون اجرا شود.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر سلامت کشور در ایام کرونا تقدیر کردند وگفتند: نام نیک کادر سلامت در دوران کرونا در تاریخ ماندگار است.

در ابتدای این دیدار مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه در هفته سلامت و طرح‌های آینده حوزه آموزش، بهداشت و درمان استان قم ارائه کرد.

دیدگاه‌ها   

نویدصفرزاد
#1 نویدصفرزاد 1401-02-30 15:30
با سلام از زمان سفر رهبری قم کمی پیشرفت داشته ولی پیشرفت لاک پشتی داشته است این استان فقیر بود و فقیر هست و فقیر هم خواهد ماند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.