عاملان اهانت به ساحت قدسی امام رضا(ع) به دنبال عقده گشایی هستند/ جا داشت عزای عمومی در کشور اعلام می شد1401/03/12

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: از مسئولین می‌خواهیم جلوی تکرار چنین توهین هایی را بگیرند؛ چراکه عاملان این اقدامات بدنبال عقده‌گشایی نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و حادثه ریزش ساختمان در آبادان، به اهانت صورت گرفته به ساحت قدسی امام رئوف، امام رضا علیه السلام در یک فیلم موهن اشاره کردند و گفتند: جا داشت به دلیل این اهانت در کشور عزای عمومی اعلام می‌شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: از مسئولین می‌خواهیم جلوی تکرار چنین مسائلی را بگیرند؛ چراکه عاملان این اقدامات بدنبال عقده‌گشایی نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

ایشان با بیان اینکه نظام اسلامی همواره با پشتیبانی آحاد مردم همراه بوده افزودند: در طول حیات انقلاب اسلامی ما با مخالفت‌ها و چالش‌های زیادی مواجه بوده‌ایم، اما مردم با همراهی خود همواره پای اسلام و انقلاب ایستاده اند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب ما بر اساس فطرت‌های پاک انسانی بنیان گذاشته شده خاطرنشان کردند: اصول انقلاب ما برگرفته از قرآن و دارای مبانی محکم، استوار و سازگار با فطرت انسانی است.

ایشان همچنین به همه گیری و استقبال پرشور از سرود "سلام فرمانده" در هفته‌های گذشته پرداختند و گفتند: این سرود نهال‌های انقلاب اسلامی را به صحنه آورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تزریق امید به جامعه را از جمله وظایف طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه عنوان کردند و گفتند: ما باید به مردم امید بدهیم چرا که ملت با امید با انگیزه در جهت آرمان‌های خود حرکت می‌کند.

دیدگاه‌ها   

محمدصادق
#2 محمدصادق 1401-03-14 02:26
لعنت به وطن فروشانی که با دشمن همکاری میکنند
نقل قول کردن
محبتی کرمانی
#1 محبتی کرمانی 1401-03-13 10:03
سلام از بی عرضگی مسئولین خائن است در کشور شیعه باشی و باز هم مظلوم باشی واقعا درد است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.