جوانی جمعیت یکی از دغدغه‌های اصلی مراجع و علما است1401/07/30

آیت‌الله حسینی بوشهری موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه‌های اصلی مراجع و علما عنوان کردند و گفتند: باید با ایجاد مشوق‌های لازم و برداشتن موانع موجود در راستای جوانی جمعیت و آموزش به خانواده‌ها تلاش کرد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در دیدار دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت پیوند معارف دینی و فرهنگی با آموزش پزشکی و تقویت مبانی اخلاق پزشکی اظهار داشتند: ارتباط علم پزشکی با این مبانی اثرگذار سبب تقویت خدمت به مردم و معالجه بیماران می‌شود.

ایشان سلامت و امنیت را دو رکن اصلی و مهم در جامعه دانستند و گفتند: دشمن همواره به دنبال تضعیف سلامت و امنیت مردم است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تلاش دشمنان در راستای ایجاد تحریم‌های ظالمانه را از مصادیق بارز این دشمنی برشمردند و گفتند: در دوران کرونا و تا پیش از دستیابی نسبی به تولید واکسن کشورهای خارجی از قرار دادن واکسن به مردم ایران خودداری می‌کردند.

دشمن و کشورهای استکباری برخلاف ادعای حقوق بشری مانع دسترسی مردم به دارو می‌شوند.

ایشان موضوع جوانی جمعیت را یکی از دغدغه‌های اصلی مراجع و علما عنوان کردند و گفتند: باید با ایجاد مشوق‌های لازم و برداشتن موانع موجود در راستای جوانی جمعیت و آموزش به خانواده‌ها تلاش کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت از اقدامات کادر درمان، نیروهای جهادی و مردم در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کردند.

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات این وزارت خانه در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرد.

دیدگاه‌ها   

سعید روشنی
#1 سعید روشنی 1401-08-03 12:41
سلام در بحث جوانی جمعیت مسئولان ما اشتباهی را مرتکب شدند که سالها جبرانش طول می کشه خدا کنه بشه جبران کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.