توهین به قرآن قلوب آزادی خواهان را جریحه دار کرد1401/11/08

خطیب جمعه قم ضمن محکومیت توهین به قرآن، گفتند: این توهین قلب افراد آزادی خواه را جریحه دار کرد و در بسیاری از کشورها راهپیمایی های عظیم برگزار شد و این توهین را محکوم کردند و همه خواستار این بودند که با این توهین برخورد شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در خطبه های نماز جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ که در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب بیان کردند: رسول اکرم (ص) می فرماید «در بهشت الهی قصر و جایگاه رفیعی وجود دارد که مخصوص روزه داران ماه رجب است و غیر از روزه‌ داران ماه رجب، کسی وارد آن نمی‌شود.»

ایشان با تبریک ولادت امام جواد (ع) گفت: امام رضا (ع) در رابطه با ولادت امام جواد (ع) می فرمایند: این یک مولود معمولی نیست و برکتی بسیار بزرگ برای شیعیان دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه دادند: چون امام رضا (ع) سال‌ها صاحب فرزند نشدند، بسیاری از عوام و حتی خواص دچار لغزش شده بودند و ولادت امام جواد (ع) سبب شد شیعیان خود را بازیابی کنند و در دامن شک ها و تردیدها قرار نگیرند.

خطیب جمعه قم گفتند: امام جواد (ع) می فرماید «اگر افراد جاهل سکوت کنند تنش در جامعه ایجاد نمی‌شود»؛ یعنی اگر افراد نسبت به ابعاد مسئله‌ای که اطلاع ندارند سکوت کنند و اجازه بدهند افراد آگاه صحبت کنند بسیاری از مشکلات ایجاد نمی شود

امام جواد (ع) در حدیثی دیگر می فرماید: اگر کسی کار زشتی انجام داد اما تو انجام ندادی و فقط او را تشویق کردی در عقاب او شریک هستی؛ یعنی باید مواظب باشیم فقط کارهای خوب را تشویق کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه اگر افراد به این دو حدیث عمل کنند جامعه نجات پیدا می کند، اظهار کردند: در قضایایی که رخ داد بسیاری از افراد حضور پیدا نکردند، اما کسانی که حضور داشتند را تشویق می کردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ۱۲ بهمن بیان کردند: امام خمینی (ره) از استثناهای تاریخ است و شخصیتی خردمند، باهوش، متقی، داری اراده پولادین و گوش به فرمان تکلیف الهی بود.

ایشان ضمن محکومیت توهین به قرآن، تصریح کردند: این توهین قلب افراد آزادی خواه را جریحه دار کرد و در بسیاری از کشورها راهپیمایی های عظیم برگزار شد و این توهین را محکوم کردند و همه خواستار این بودند که با این توهین برخورد شود.

دولت های غربی به ما که می‌رسند از آزادی بیان، حقوق بشر و صدور قطعنامه حرف می زنند، اما به خودشان که میرسد می گویند آزادی است؛ در حالی که اگر آزادی است چرا بیش از یک میلیارد انسان مسلمان را نادیده می‌گیرید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: این کار و کار نشریه فرانسوی و تحریم سپاه پاسداران طراحی شده همه دشمنان ما است.

دیدگاه‌ها   

تبریزی
#2 تبریزی 1401-11-10 19:44
لعنت خدا به کسانی که به مقدسات هم توهین می کنند
نقل قول کردن
نوروز صدرزاده
#1 نوروز صدرزاده 1401-11-10 08:32
اگر یهودی بودند و کتاب تورات را می سوزاندند گوش فلک از دفاع از تورات کر شده بود اما متاسفانه مسلمانیم و گرفتار و سکوت سکوت سکوت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.