اقدامات گروه‌های جهادی عبادت است1402/04/14

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات گروه‌ های جهادی نوعی عبادت محسوب می شود، گفتند: بهترین مردم از نگاه امام سجاد(ع) کسانی هستند که نسبت به رسالت‌های‌شان، کوتاهی و سهل انگاری نمی کنند.

  حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»،  در نشست با گروه‌های جهادی مناطق هدف در استان بوشهر، اظهار داشتند: عبادت در نظام دینی اسلامی فقط مربوط به نماز، روزه و حج نیست و ابعاد اسلام بسیار گسترده است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات گروه‌ های جهادی نوعی عبادت محسوب می شود، گفتند: بهترین مردم از نگاه امام سجاد(ع) کسانی هستند که نسبت به رسالت‌های‌شان کوتاهی و سهل انگاری نمی کنند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه دادند: اگر کسی فریاد مردم را بشنوند و نسبت به آن احساس مسئولیت نماید در واقع وظیفه مسلمانی خود را انجام داده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کردند: فعالیت‌ها و اقدامات گروه‌های جهادی عمل به یک فریضه است و در کنار کارهای فرهنگی و عمرانی باید به کادرسازی و تربیت نیرو توجه ویژه نمایند.

اگر انسان بتواند بر نفس خود، امیر باشد و اسیر آن نشود بنا بر فرمایشات ائمه(ع) از عابدترین مردم محسوب خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: گروه‌های جهادی باید با قدرت، بدون ناامیدی و دلسردی از ظرفیت‌های خود در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گروه‌های جهادی نسبت به خواسته‌های مردم نباید احساس خستگی کنند، خاطرنشان کردند: اگر مطالبه و مشکلی از جانب مردم شنیده شد باید سعی کنیم لبخند هدیه دهیم زیرا این مشکلات نعمت‌های الهی محسوب می شوند.

ایشان با تاکید بر اینکه مدیران وظیفه ای جز خدمت به مردم ندارند و مردم باید همواره مطالبه گری کنند، گفتند: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و نظام نیز نظامی اسلامی می باشد لذا باید به جهان بگوییم که ملت ایران می‌تواند بر مشکلات پیروز و غلبه شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.