روایت‌ها به موقع و صحیح به مخاطب منتقل شود1402/04/17

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها در اطلاع رسانی هم سرعت و هم دقت به خرج دهند، گفتند: روایت‌ها را باید به موقع و صحیح به مخاطب منتقل نمود تا رسانه بیگانه نتواند خوراک‌ خبری دروغ به مردم تحویل دهد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در دیدار رئیس صدا و سیما مرکز بوشهر، اظهار داشتند: انسان مومن نباید حالت ایستایی و عقب‌گرد داشته باشد، بلکه همواره باید پویا و در مسیر رشد و بالندگی حرکت کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: انسان در مسئولیت‌هایی که عهده‌دار می‌شود باید خلاقیت و ابتکار به خرج دهد و سعی کند در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد، پله های ترقی را طی کند و باعث تحول شود.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: اگر کسی در ابعاد معنوی و مدیریتی به سمت افول حرکت کند، بر اساس تعبیر ائمه(ع) این آدم وجودش زنده نباشد بهتر است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان‌ها حالت ایستایی، عقب‌گرد یا رو به جلو دارند، عنوان کردند: اهل بیت(ع) همواره تأکید کرده‌اند که انسان باید به سمت جلو حرکت نماید.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انسان باید نقاط ضعف خود را بشناسد و آن را مرتفع کند، تصریح کردند: رسانه ملی و استانی ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارند و مطالبات جامعه را باید به طور مستمر پیگیری کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها در اطلاع رسانی هم سرعت و هم دقت به خرج دهند، اظهار کردند: روایت‌ها را باید به موقع و صحیح به مخاطب منتقل نمود تا رسانه بیگانه نتواند خوراک‌ خبری دروغ به مردم تحویل دهد.

گاهی اوقات در انتشار به موقع واقعیت‌ها غفلت می‌کنیم و سلیقه‌های شخصی خود را معیار قرار می‌دهیم که این مسئله امری اشتباه است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اتفاقات را باید به صراحت به مردم انعکاس داد، عنوان کردند: مردم با رغبت بیشتری اخبار و تولیدات رسانه‌های داخل را دنبال خواهند کرد.

صدا و سیما ابزار انتقال است و تولیدات و گزارشات را باید از افراد صادق دریافت و منعکس نماید تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه معرفی استان بوشهر در سطح ملی نیازمند اهتمام ویژه‌ای است، خاطرنشان کردند: نسل جوان استعداد و خلاقیت‌ فراوانی دارد، باید با رفتن به سراغ این افراد، ‌ آن‌ها را تبدیل به چهره ملی کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کردند: صدا و سیما نباید منحصر به درون استان شود و چهره‌هایی که دارای تخصص و تعهد هستند را باید در سطح ملی معرفی نماید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.