دشمن با تبلیغات زهرآگین نقاط ضعف کشور را بزرگ جلوه می‌دهد1402/04/17

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: دشمن با تبلیغات زهرآگین برخی از نقاط ضعف در کشور را بزرگ جلوه می‌دهد تا اقدامات خوب صورت گرفته پنهان بماند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، اظهار داشتند: عقب ماندگی‌هایی از سال‌های قبل در استان وجود دارد که با اراده دولت سیزدهم و کار جهادی امیدواریم مرتفع شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه دشمنان با ایجاد یأس و ناامیدی به دنبال این قطع رابطه میان مردم و نظام هستند، گفتند: خدمات دولت باید برجسته شود تا دشمن نتواند حلاوت تلاش مسئولین را در کام مردم تلخ کند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه مدیران باید اعتماد سازی کنند، افزودند: هر شخصی در هر لباس و جایگاهی که قرار دارد، باید نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن، جهاد تبیین انجام دهد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته باید برای مردم اطلاع رسانی شود، عنوان کردند: مشکلات معیشت در جامعه وجود دارد، اما نباید اجازه داد اقدامات خوب صورت گرفته در کشور نادیده گرفته شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: دشمن با تبلیغات زهرآگین برخی از نقاط ضعف در کشور را بزرگ جلوه می‌دهد، تا اقدامات خوب صورت گرفت پنهان بماند.

نماینده مردم استان بوشهر با تأکید بر اینکه نظارت بر بودجه‌هایی که به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد ضروری است، خاطرنشان کردند: منابع مالی باید در جای درست و صحیح مصرف شود و هزینه کرد آن نیز به طور شفاف به اطلاع مردم رسانده شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.