دشمن با جنگ شناختی به دنبال مخدوش کردن خدمات دولت است1402/04/17

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: دشمنان با جنگ ادراکی و شناختی به دنبال مخدوش کردن خدمات بزرگ دولت و تلخ کردن آن در کام مردم هستند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در جمع مسئولین بخش بندر ریگ ضمن تبریک عیدسعید غدیر خم و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار داشتند: اقدامات و کارهای صورت گرفته در بندر ریگ با توجه به قدمت تاریخی و آوازه‌ای که دارد، نوید بخش آینده بسیار روشن برای این منطقه است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزودند: مدیران دولت با عزم و اراده جدی که دارند، مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند و این امر جای خوشحالی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تشکر از تلاش دهیاران و مسئولان بندر ریگ در پویایی و توسعه روستاها، گفتند: بنده نسبت به بندر ریگ یک تعلق خاطر خاصی دارم و با توجه به کار تبلیغی که در این بخش انجام داده‌ام، خود را شهروند این دیار می‌دانم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری؛ با بیان اینکه بندر ریگ از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، ادامه دادند: ایجاد صنعت در کنار اقتصاد دریا پایه می‌تواند در رشد تولید و اشتغال زایی نقش موثری داشته باشد.

فلسفه جهاد تبیین، تقویت امید به آینده است و لذا همگان موظف هستیم با یک ادبیات رسا و اطلاع رسانی مستمر، اقدامات صورت گرفته را برای مردم شرح نماییم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه دشمن تبلیغات تهاجمی سنگینی بر علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده است، تصریح کردند: دشمنان با جنگ ادراکی و شناختی به دنبال مخدوش کردن خدمات بزرگ دولت و تلخ کردن آن در کام مردم هستند و لذا تنها جهاد تبیین نقطه مقابل این جنگ می‌باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه اطلاع رسانی باید افزایش پیدا کند، گفتند: مدیران باید از نخبگان و جوانان مشورت و نظرخواهی کنند و با استفاده از ظرفیت این قشر خطاها و برخی عقب ماندگی‌ها را مرتفع نمایند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه جوانان چشم و چراغ آینده کشور هستند، اظهار کردند: ملت ما نسبت به انقلاب اسلامی ایمان راسخ دارند و نقشه‌های شوم دشمن نمی‌تواند تنه‌ استوار و با صلابت درخت انقلاب را جا به جا کند و این تصور باطل و غلط می‌باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.