هدف دشمنان فلج کردن اقتصاد کشور است1402/05/03

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس گفتند: هدف دشمن در آن روز، تصاحب آب و خاک کشور بود ولی امروز هدفشان فلج کردن اقتصاد کشور است. بنابراین تلاش در هر دو نقطه در جهت خنثی کردن اقدامات دشمنان است و فعالیت‌های شما همان معنای مجاهدت‌های سربازان و افسران نظامی آن روز را خواهد داشت و اگرچه در این حیطه شهید نداریم؛ اما پاداش شهادت را داریم.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار خطاب به تولید کنندگان کشور گفتند: روزی درگیر جنگ تحمیلی بودیم و افسران و سربازان اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیافتد. امروز نیز شما افسران و سربازان دوران تولید هستید.

 

هدف دشمن در آن روز، تصاحب آب و خاک کشور بود ولی امروز هدفشان فلج کردن اقتصاد کشور است. بنابراین تلاش در هر دو نقطه در جهت خنثی کردن اقدامات دشمنان است و فعالیت‌های شما همان معنای مجاهدت‌های سربازان و افسران نظامی آن روز را خواهد داشت و اگرچه در این حیطه شهید نداریم؛ اما پاداش شهادت را داریم.

 

امام جمعه قم افزودند: فداکاری، گذشت و ایثار در این کشور ارزش بالایی دارد؛ چرا که این کشور به نام امام زمان -عجل الله تعالی فرجه- و سید و سالار شهیدان -علیه السلام- است.

 

ایشان رهبر معظم انقلاب -مد ظله العالی- را از نعمت‌های بزرگ خدا توصیف کردند و ابراز داشتند: خدا نعمت بزرگی به ما عطا کرده و در هیچ جای دنیا رهبری با چنین معنویت و نگاه ژرف و عمیقی که حتی دشمنان نیز بدان معترف‌اند، وجود ندارد.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان، اقدامات صورت گرفته در فاز یازدهم (۱۱) و چهاردهم (۱۴) پارس جنوبی را قابل تحسین دانستند و ضمن تأکید بر لزوم توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در این مناطق، تصریح کردند: علاوه بر خدمت به تولید کشور، به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطقی که حضور دارید توجه کنید. باید به واسطه اقدامات شما در تأمین آب، برق، بیمارستان، مدرسه، مسجد و ، نام محروم از استان‌هایی همچون خوزستان و بوشهر پاک شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.