صنایع مستقر در بوشهر منابع مالی خود را در بانک‌های بوشهر سرمایه گذاری کنند1403/01/24

 

آیت الله حسینی بوشهری گفت: صنایع مستقر در بوشهر منابع مالی خود را در بانک‌های استان سرمایه گذاری کنند تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار با مدیرعامل بانک ملت استان بوشهر، اظهار داشتند: مسئولین باید در انجام وظایف کاری شان اخلاص داشته باشند و کار را برای خدا و خدمت به خلق خدا با قصد قربت انجام دهند، تا پاداش عمل شان مضاعف گردد.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: صنایع نفتی و گازی و سایر شرکت‌هایی که در استان بوشهر مستقر هستند باید منابع مالی خود را در بانک‌های استان سرمایه گذاری کنند تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت بانک ملت استان بوشهر، عنوان کردند: گاهی اوقات برای افراد در بحث اقاله املاک مشکلاتی پیش می‌آید، لذا انتظار ما این است که نظام بانکی کشور راهی برای کمک به این دسته افراد پیدا کند تا مردم دچار ضرر و زیان نشوند.

 

آیت الله حسینی بوشهری، با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان بانک‌ها، عنوان کردند: کسب حداکثری رضایت مردم قطعا مورد رضایت درگاه احدیت قرار خواهد گرفت، زیرا رضایت خداوند در کسب رضایت مردم است.

 

مسلم مختاری مدیرعامل بانک ملت استان بوشهر نیز در این دیدار با بیان اینکه جهاد تبیین و بیان خدمات در اولویت کاری مان قرار دارد، اظهار کردند: بانک ملت استان بوشهر در پرداخت طرح نهضت ملی مسکن موفق به کسب مقام اول استانی در میان بانک‌های ملت سراسر کشور شده است.

 

مختاری از پرداخت کامل تسهیلات ازدواج و فرزندآوری و مسکن روستایی خبر دادند و افزودند: ۴۰ زندانی در دو سال گذشته با تلاش‌های مجموعه بانک ملت استان به آغوش خانواده برگشته‌اند.

 

ایشان از انعقاد تفاهم‌نامه بانک‌ملت با آب‌وفاضلاب استان بوشهر برای اجرای شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر خبر دادند و عنوان کردند: این طرح نیازمند بالغ بر دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه‌گذاری است که امیدواریم مطالبه محلات جنوبی بندر بوشهر در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

 

مدیرعامل بانک ملت استان بوشهر، با بیان اینکه رویکرد ما مبتنی بر تامین رضایت حداکثری مردم است، خاطرنشان کردند: تامین مالی نیازهای صنایع استان در جهت رونق تولید را یک اصل ضروری برای خود به شمار می‌آوریم.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.