کشورهای اسلامی باید در برابر جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل بایستند1403/01/24

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه کودکان و مادران باردار غزه همچنان توسط رژیم اشغالگر قدس پر پر می شوند، گفتند: کشورهای اسلامی باید در برابر جنایت‌های رژیم غاصب اسراییل بایستند.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و مسئولان ستادهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان بوشهر، اظهار داشتند: دشمن با عملیات های روانی و بمباران رسانه‌ای به دنبال این بود که انتخابات به فرجام خوبی نرسد اما ملت ما با حضور خود در پای صندوق‌های رای تمامی توطئه های دشمن را از بین بردند.

 

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان و رهبری های امام راحل است، افزودند: امروز نیز به برکت حضور و تدابیر رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، انقلاب ما همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

 

این انقلاب به دست مردم به پیروزی رسیده است و همگان نسبت به آن وظایفی دارند.

 

اولین وظیفه ما نسبت به انقلاب اسلامی صیانت است. با چشمانی بیدار و هوشیاری تمام و با بصیرت کامل از این انقلاب باید صیانت کنیم و با برنامه ریزی توطئه های دشمنان را خنثی نماییم.

 

گاهی اوقات ناهنجاری های فرهنگی در جامعه مشاهده می شود که این صحنه ها افراد متدین را خون به دل می کند.کسانی که از بیرون به کشور ما سفر می کنند انتظار دارند جامعه ما را به عنوان یک الگو ببینند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نه تنها مدیران بلکه همگان نسبت به مسائل فرهنگی وظیفه دارند، گفتند: باید برای بقا و حفظ انقلاب اسلامی در صحنه باشیم و همین حضور همیشگی مردم در صحنه باعث ناامیدی دشمنان شده است.

 

ایشان با تاکید بر اینکه همه آحاد ملت باید پشتیبان رهبر و ولی فقیه باشند، افزودند: دشمنان در این چندین دهه هر چه تلاش کردند تا این انقلاب متوقف شود ناکام ماندند.

 

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه دادند: ملت ما همواره پای کار انقلاب بوده اند، لذا مدیران برای بهبود معیشت مردم اهتمام بورزند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کردند: رهبر معظم انقلاب قلب تپنده جهان اسلام است و جمهوری اسلامی همواره در کنار و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده است.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کودکان و مادران باردار غزه همچنان توسط رژیم اشغالگر قدس پر پر می شوند، عنوان کردند: کشورهای اسلامی باید در برابر جنایت های رژیم غاصب بایستند.

 

تمام تلاش رژیم اشغالگر قدس با ویرانی‌هایش در غزه این بود که میان مردم و رهبران حماس جدایی ایجاد کنند که به فضل پروردگار عالم موفق نشدند و امروز افکار عمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی است.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: مردم همواره نسبت به انقلاب اسلامی وفادار هستند و در هر جایی لازم به فداکاری باشد وارد صحنه خواهند شد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.