بیانیه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد1403/03/14

 

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۴ خرداد، یادآور ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره الشریف» آن عبد صالح خداست؛ مردی که با عروج ملکوتی‏اش میلیون‏ها عاشق دلباخته را به سوگ نشاند و هنوز پس از گذشت سالها، داغ فقدانش باقی است.

 

شخصیتی که با مجاهدتی خستگی ‏ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به ملت های جهان معرفی کرد و امروز آثارش را در گوشه گوشه گیتی شاهدیم

 

بزرگمردی که در عرصه بین‏ المللی با ندای «وحدت اسلامی»، «بیداری اسلامی» را به ارمغان آورد و عزت و هویت از دست رفته مسلمانان را احیاء کرد و قدرت های جهانی را به جدی گرفتن نقش جهان اسلام در معادلات بین‏ المللی واداشت.

 

سالگرد ارتحال ملکوتی این شخصیت بزرگ را که با یوم الله ۱۵ خرداد؛ سرآغاز نهضت اسلامی، قرین است گرامی داشته و به روح بلند امام و پیشتازان عرصه قیام و شهادت در خرداد ۴۲ درود می ‏فرستیم.

 

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، با تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان خدمت، آحاد ملت وفادار ایران را به حضور پرشور در مراسم تجلیل از امام بزرگوار و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ دعوت می‌نماید و امید دارد ملت غیور و هوشیار ایران اسلامی، تحت رهبری ‏های رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت ‏الله العظمی خامنه ‏ای «مدظله العالی»، با حضور در عرصه‌های مختلف این نظام مردمی، بار دیگر عزت و عظمت خویش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاد و دشمنان آن را نا امید خواهد کرد و بار دیگر بر عهد خویش در تداوم راه نورانی امام راحل (ره) پای خواهد فشرد ان شاءالله.

 

سیدهاشم حسینی بوشهری

 

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.