حرمت شهادت امام هادی(ع) در نوروز حفظ شود96/12/25

امام جمعه قم گفتند: باید حرمت امام هادی(ع) که شهادت ایشان مصادف با عید نوروز شده را نگه داریم و دست به کارهایی نزنیم که حریم شهادت امام هادی(ع) از بین برود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی این شهر برگزار شد، فرمودند: ما مسلمان و شیعه هستیم و باید حرمت امام هادی(ع) که شهادتشان مصادف با عید نوروز شده را نگه داریم و دست به کارهایی نزنیم که حریم شهادت امام هادی(ع) از بین برود.

حادثه هجمه به مدرسه فیضیه در دوم فروردین‌ماه رخ داد و طلاب زیادی به خاک و خون کشیده شدند و رژیم طاغوت می‌خواست با این اقدام انقلاب را خفه کند اما نشد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری مجلس خبرگان رهبری طی روزهای گذشته، گفتند: هم ریاست مجلس خبرگان و هم اعضایی که در این دو روز اجلاسیه سخنرانی کردند مهمترین دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را مطرح کردند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: جلسه رهبر معظم انقلاب با اعضای خبرگان، قرآنی و معنوی بود و ایشان تاکید فرمودند که انبیای الهی به پشتوانه آیات الهی به مردم می‌گفتند که جای نگرانی نیست هر چند که این حمایت خداوند در سایه تقوا و فداکاری‌ها است.

ایشان بیان داشتند: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما امروز در کشور مشکل داریم اما می‌شود این مشکلات را حل کرد.

دیدگاه‌ها   

دروغ پردازان
#2 دروغ پردازان 1396-12-27 07:36
سلام اقا
بی بی سی از الان داره کاری می کنه کسی فکر شهادت نباشه بی بی سی بوغ نفاق و منافقین ودشمنان ایران در خارج میباشند وانگلیس در طول تاریخ تنها سد راه نفوذش برای چپاول منابع ایران فقط مردم مسلمان اگاه و عالمان دین بوده وسیلی خورده وهنوز عقده دارد وبا نفاق جزیره ای خود خوش ندارد ایران ابادوپیشرفت کند ....
نقل قول کردن
مستوفی از قم
#1 مستوفی از قم 1396-12-26 16:33
دولت و صدا و سیما مقصرند مملکت بی سروته یعنی این در کشور شیعه امامش غریبه شهردار تهران مجلس رقص راه میندازه بعدش تو اردبیل دوباره شورای شهر زنها می رقصند به سمت فنا می ریم هیچکس نیست جلوی اینها رو بگیره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.