سازمان‌های بین‌المللی سکوت مرگباری در برابر جنایت‌های اسرائیل دارند97/03/20

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امام جمعه قم در خطبه‌های نمازجمعه قم در مصلی قدس با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار‌کردند: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد که هنوز بر سر آرمان‌ها باقی مانده است.

سازمان‌های بین‌المللی سکوت مرگباری در برابر جنایت‌های اسرائیل و صهیونیستی دارند؛ رژیم غاصب صهیونیستی با همگرایی انگلیس و دولت‌های مستکبر تاسیس شد و در طول این سال‌ها فجایع زیادی به بار آورد. آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کرد: متاسفانه برخی از جریان‌های انحرافی همچنان به آرمان‌های فلسطین ضربه می‌زنند در حالی که با گذشت چند دهه از این نامگذاری، ملت با وجود گرمای هوا به خیابان‌ها می‌آیند و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین شعار می‌دهند.

اخیرا مسأله انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس مطرح شد اما ملت فلسطین در برابر این اقدام به خیابان‌ها آمدند و شهید دادند؛ در میان عده‌ای برای انتقال سفارت جلسه عیش و نوش برگزار کردند اما می‌بینیم راه به جایی نبردند و آمریکا امروز در اوج انزوا قرار دارد، به طوری که چند روز قبل اقدام به صدور قطعنامه‌ای به‌نفع اسرائیل و علیه فلسطینیان کرد اما فقط خودش به این قطعنامه رأی داد.

امروز دشمن در عرصه جنگ اقتصادی می‌خواهد ما را تحت فشار قرار دهد اما با وجود رهبری فرزانه و مقتدر خدشه‌ای به این انقلاب وارد نخواهد شد.

دیدگاه‌ها   

علی
#1 علی 1397-03-20 04:27
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و متحدانشان که خون مسلمانان جهان از دستشان می چکد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.