مسئولان به فکر حل مشکلات باشند97/04/08

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد فرمودند: یکی از عوامل پایداری هر نظام را اقتدار علمی دانست و اظهار کرد: اگر جامعه از علم برخوردار نباشد اقتدار خود را از دست داده است و برنامه‌ریزی و سیاستگذاری ما باید در مسیر رشد علمی جامعه باشد.

ایشان در ادامه به مسائل اقتصادی اشاره کردند و افزودند: هر اقدام در عرصه اقتصادی که به رشد بیانجامد معروف است؛ اگر جامعه از برنامه ها و سیاست‌های اقتصادی احساس رضایت کردند اقدامی مهم و قابل توجه صورت گرفته است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه اگر سیاست اقتصادی کشور رها شد نمی توان گفت که معروف اتفاق افتاده است، افزودند: اگر مردم گرفتار سرگردانی اقتصادی شوند منکر رخ داده است.

ایشان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب چند سال است که شعار سال را مسائل اقتصادی قرار دادند خاطرنشان کردند: رهبر ما هوشمند، آینده‌نگر و دشمن‌شناس هستند و تمام مسائل را رصد می‌کنند و فرمودند یکی از بخش هایی که دشمن می‌تواند ضربه وارد کنند بخش اقتصادی است و بر اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کردند.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه نمی توان همه مسائل اقتصادی را ناشی از فعالیت دشمنان دانست اضافه کردند: یک سری مسائل مربوط به داخل است و در داخل باید درست برنامه‌ریزی داشته باشیم که گرفتار مشکلات اقتصادی نشویم.

ایشان با اشاره به سالروز شهادت عبدالعظیم حسنی اظهار کردند: ایشان از محضر امام هادی(ع) بهره برده و دین خود را بر امام هادی عرضه کرده و امام نسبت به این شخصیت ارزش بسیاری قائل بودند.

امام جمعه قم به هشتم تیر روز مبارزه با سلاح های شیمیایی اشاره کردند و گفتند: امیدواریم که روزی برسد دنیای ما عاری از سلاح های شیمیایی باشد و جنایتکاران دیگر دست به کشتار مردم بی گناه نزنند.

دیدگاه‌ها   

چراغی
#1 چراغی 1397-04-11 11:43
سلام اگر انقلاب را دوست داریداحساس خطر کنید هر روز جایی شهری برای اعتراض راهپیمایی می کنند روی مردم که باز بشه دیگه کاری نمیشه کرد حرمت ها شمسته بشه کاری نمیشه کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.