جلب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات در اولویت مسئولان باشد97/04/14

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: جلب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات در اولویت مسئولان باشد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری در نشست با فرماندهان انتظامی استان بوشهر اظهار داشتند: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و کشور ما به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

ایشان با بیان اینکه دشمنی دشمنان با این نظام و انقلاب از ابتدا تاکنون ادامه داشته است، اضافه کردند: دشمنان هر روز از دسیسه‌های جدیدی بر علیه کشور ما استفاده می‌کنند و هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ جدید اقتصادی دشمن مبنی بر جلوگیری از صادرات نفت ایران، خاطرنشان کردند: دشمن می‌خواهد شرایط سختی را برای کشور ما رقم بزند ولی ملت ایران از این امتحان نیز سربلند بیرون می‌آید.

ایشان با اشاره به اینکه یک نقطه روشن در پرونده آمریکا و هم پیمانانش نمی‌توان یافت، تصریح کردند: این کشورها همیشه بر اساس نافع خود حرکت می‌کنند و هرگز دوست ملت ایران نخواهند بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مشکلات کشور باید بر اساس توانمندی و ظرفیت‌های جامعه رفع شود، ادامه دادند: ملت ایران مهم‌ترین سرمایه و بالاترین عقبه نظام اسلامی ایران هستند.

مسئولان باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند و علاوه بر رفع نیازمندی‌های کشور، تلاش کنند تا مشکلی به مشکلات کشور اضافه نشود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خواستار تلاش حداکثری برای رفع همه مشکلات جامعه شدند و افزودند: توسعه اشتغال یکی از نیازهای جامعه است که باید تلاش ویژه‌ای برای این مهم انجام شود.

ایشان از نیازهای ضروری برای رفع مشکلات به اتحاد مردم و مسئولان اشاره کردند و گفتند: باید اتحاد و انسجام عمومی در جامعه تقویت شود تا شاهد رفع کامل مشکلات باشیم.

 

دیدگاه‌ها   

اسحاق
#1 اسحاق 1397-04-14 06:40
حرفی بسیار منطق ودرست اگر عمل کنند نقص نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.