ملت ایران حاضر به تحقیر شدن در مقابل اراده آمریکا نیست97/08/18

امام جمعه قم تأکید کردند: ما امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده ایم، البته مشکلاتی در اثر تحریم وجود داشته است، اما در عرصه‌های تولید، دفاعی و غیره پیشرفت‌هایی داشتیم که بسیاری از کشور‌ها این پیشرفت‌ها را ندارند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» امروز در خطبه های  نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، بیان داشتند: ما در اینجا به صراحت عرض می‌کنیم که آمریکا بداند ملت ایران حاضر به تحقیر شدن در مقابل اراده آمریکا نیست و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی فرمودند که تا جان به توان دارم، اجازه نمی دهم خائنان به ملت ایران تلقین کنند که به دشمن پناه ببرند؛ هرگز چنین چیزی امکان نخواهد داشت.

ایشان در ادامه به فوکویاما جامعه شناس ژاپنی آمریکایی اشاره کردند که این جمله مطرح کرده بود که لیبرال دموکراسی پایان راه است و همه چیز به آن ختم می‌شود و تصریح کردند: اما امروز به شما بشارت می‌دهم که اگر آمریکا از نظر نرم افزاری در افول قرار دارد به خاطر این است که فوکویاما می‌گوید که آن روز اینگونه پیش بینی می‌کردم اما امروز به خاطر این جنبش‌های هویت دار می‌گویم که تهدید جدی مقابل لیبرال دموکراسی است و ما امیدواریم آنچه این فوکویاما از این به بعد پیش بینی کند که حاکمیت با اسلام است

امام جمعه قم یادآور شدند: دشمن روز 13 آبان را اوج تحریم‌ها اعلام کرد و جنگ روانی راه انداخت، اما چند نکته باید مد نظر قرار گیرد، از جمله مسئولان توجه کنند و ما به ظرفیت‌های داخلی توجه کنیم و از این فرصت تحریم‌های دشمن، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: ما باید از اتکا به نفت بپرهیزیم؛ بسیاری از کشورها نفت صادر نمی کنند از کشور خود را به خوبی اداره می‌کنند.

مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و خساراتی که به دلیل مشکلات تغییر ارز متوجه مردم شد، جبران کنند، زیرا ثبات نرخ ارز و طلا علامت مهمی برای اقتصاد سالم کشور است و ما باید به این ثبات برسیم

امام جمعه قم اضافه کردند: ما نیاز به کار جهادی و شبانه روزی داریم و باری به هر جهت نمی توان این کشور عظیم اسلامی را اداره کرد، جلوی سوءاستفاده‌ها در هر جا و هر فردی گرفته شود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: ما باید از ظرفیت همسایه‌ها استفاده کنیم و توجه به وحدت خود داشته باشیم؛ اگر جناح بندی‌ها به کنار برود و وحدت بین نخبگان، وحدت بین مردم و مسئولان، و وحدت بین مسئولان ایجاد شود مطمئن باشید که دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد.

دشمن تهدید کرده بود که صادرات نفت ایران را به صفر می‌رساند، اما به هشت کشور اجازه دارد که نفت خود را از ایران تأمین کنند و این مسئله نشانه عقب‌نشینی آغازین است و منتظر عقب‌نشینی‌های بعدی باشیم.

دیدگاه‌ها   

عاشق دلخستگان
#2 عاشق دلخستگان 1397-08-20 07:14
ملت ما رو دولت مردان تحقیر می کنند و به بازی گرفتند آمریکا که داره رو بازی می کنه ایم دولتمردان هستند که از پشت خنجر می زنند
نقل قول کردن
فیاضی
#1 فیاضی 1397-08-18 13:28
ملت همیشه سربلند است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.