دیدار آیت الله مظاهری با آیت الله حسینی بوشهری 97/09/03

حضرت آیت‌الله مظاهری در دیدار  دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، با اظهار مسرّت از انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به عنوان دبیر شورای عالی، گفتند: رسالت و مسئولیّت شورای عالی و دستگاه‌های اداره‌کنندۀ حوزه‌های علمیّه بسیار خطیر  است.

ایشان در پایان بیانات خود با اشاره به سوابق برجستۀ آیت‌الله حسینی بوشهری در خدمت به حوزه‌های علمیّه، برای توفیقات ایشان در مسئولیّت جدید دعا کردند.

 آیت‌الله حسینی بوشهری نیز در این دیدار با بیان اینکه حوزه علمیه اصفهان پس از مهاجرت آیت‌الله العظمی مظاهری، با حرکتی پرشتاب، در حال پیمودن مسیر رشد و ارتقاء در ابعاد مختلف است، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های معظّم‌له از حوزه‌های علمیّه و نهادهای‌ حوزوی و نیز از الطاف و مراحم همیشگی ایشان تشکّر و قدردانی کردند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تأکید بر ضرورت استمرار همکاری و هماهنگی حوزه‌های علمیه قم و اصفهان به عنوان دو حوزۀ بزرگ جهان تشیّع، تقویت و رشد این همکاری‌ها را بسیار لازم و مطلوب ارزیابی کردند.

دیدگاه‌ها   

سید رضا موسوی جویبار
#2 سید رضا موسوی جویبار 1397-09-05 04:58
سلام علیکم بنده با جرات می توانم عرض کنم حوزه علمیه اگر تا امروز محکم و استوار مانده بخاطر مدیریت بی نقص آیت الله حسینی بوشهری بوده هیچ یک از مدیران به پای ایشان نمی رسند
نقل قول کردن
ناشناس
#1 ناشناس 1397-09-04 13:26
این آخوندها پیر نمیشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.