تهدیدات رئیس‌جمهور آمریکا را نباید جدی گرفت97/09/05

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان جهان نسبت به ترفندها و دسیسه‌های آمریکا نسبت به گذشته آگاه‌تر شده‌اند گفتند: نباید حرف‌ها و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران جدی گرفت.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در نشست با استاندار و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک سالروز نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) به رسالت پیامبر اسلام(ص) اشاره کردند و اظهار داشتند: حضرت محمد(ص) شخصیتی بود که نقش جدی در سعادت، رشد و آگاهی بشریت و گسترش عدالت و مبارزه با ستم و ظلم در جامعه داشت.

امام جمعه قم با بیان اینکه از 123 هزار پیامبرالهی، حضرت محمد(ص) پیامبر اسلام، آخرین رسول خدا است، تصریح کردند: ائمه‌اطهار(ع) و ولایت ادامه‌دهنده و تکمیل‌کننده رسالت پیامبر اسلام(ص) است که مسلمانان برای رسیدن به سعادت باید به این مهم توجه کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزودند: اگر کسی امروز راه خطا و انحرافی انتخاب کند در واقع نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) آگاهی و شناخت ندارد.

دیدگاه‌ها   

سرباز کوچک
#2 سرباز کوچک 1397-09-09 15:55
این ترامپ دیوانه یک تبل تو خالی است که صدا داره ولی چیزی توش نیست
نقل قول کردن
بهزاد صفری
#1 بهزاد صفری 1397-09-07 08:58
سلام آقاجان رئیس جمهور امریکا دیوانه عاقل است می فهمد که چه میکند همه اینها بازی سیاسی انهاست به قول شما نباید ترسید و توجه کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.