حضور آیت الله حسینی بوشهری در جمع دانش‌آموزان97/09/06

امام جمعه قم با حضور در دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) نماز ظهر و عصر را در جمع دانش‌آموزان اقامه کردند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» که به دعوت ستاد اقامه نماز و اداره کل آموزش و پرورش برای اقامه نماز در این دبیرستان حضور یافتند، در جمع دانش‌آموزان گفتند: فرصت جوانی، فرصت بسیار خوبی است که باید قدر آن را دانست و بیش از پیش از آن بهره گرفت.

ایشان خطاب به دانش‌آموزان، گفتند: فرصت‌ها زود از دست می‌روند، تا جوان هستید قدر آن را بدانید و از این فرصت برای کسب فضایل، علم و دانش بیشتر بهره‌مند شوید.

امام جمعه قم ضمن قدردانی از ابتکار عمل ستاد اقامه نماز این استان در برگزاری این مراسم که با حضور ائمه جمعه استان انجام می شود، اظهار کردند: از موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید بیشتر بهره بگیرید، این فرصت‌ها همیشه به دست آمدنی نیستند.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزودند: من حضور در جمع شما دوستان عزیز دانش‌آموز را توفیقی بزرگ و امروز را  برای خود روز به یادماندنی می‌دانم.

بنا براین گزارش، در آیین برگزاری نماز جماعت دانش‌آموزان دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر ستاد اقامه نماز و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش این استان حضور داشتند.

بر اساس طرح ستاد اقامه نماز، هر یک از ائمه جمعه قم هر از چندگاهی با حضور در یکی از مدارس این شهر، نماز را به جماعت در جمع دانش‌آموزان اقامه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها   

اشکوری
#1 اشکوری 1397-09-08 06:02
با سلام و عرض ارادت محضر حضرت آیت الله حسینی بوشهری سید اهل دل و خاکی و دوست داشتنی بنده شما را الگوی پاکی و راستی و مردم داری میدانم و از خدا برای شما سلامتی آرزو میکنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.