تنها راه سعادت بشریت تبعیت از قرآن است97/09/09

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به دیدار مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با مقام معظم رهبری بیان داشتند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند تنها راه سعادت بشریت تبعیت از قرآن است و دشمنان امروز دچار دستپاچگی شدند و اگر مسلمانان این راه قرآن را در پیش بگیرند در برابر دشمنان کرنش نخواهند کرد.

امام جمعه قم ادامه دادند: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر اسلام در جان دل مردم رسوخ کند در آنجا شاهد خواهیم بود که استکبار سیلی خواهد خورد و همه باید سعی کنیم این تفکر را در جامعه اسلامی گسترش دهیم.

ایشان با اشاره به هشدار سنگین مقام معظم رهبری به برخی از سران کشورهای اسلامی بیان داشتند: ایشان فرمودند که باید به ولایت الله برگردند و دست از ولایت آمریکا بردارند که این امر زشت و زننده است که رئیس یک کشور اسلامی ولایت طاغوت را برگزیند.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: رهبر معظم انقلاب فرمودند چهل سال است که انقلاب اسلامی ایران در سایه مقاومت و ایستادگی به درخت تناور تبدیل شده است هرچند که این امر در سایه تحمل سختی‌ها و جانفشانی شهدا بوده است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز نیروی دریایی نیز بیان داشتند: نیروی دریایی امروز توانمندتر از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز در خلیج فارس، دریای عمان و خلیج عدن از مرزهای کشور حراست و در برابر کسانی که قصد توطئه علیه کشور دارند ایستادگی می‌کند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: نیروی دریایی در زمینه ساخت زیردریایی‌ها و ابزار دفاعی به خودکفایی رسیده است که باید به آنها تبریک گفت.

ایشان با تبریک هفته بسیج بیان داشتند: بسیج در حقیقت از ارکان اساسی انقلاب اسلامی است.

امسال نیز مانند سال گذشته در استان کرمانشاه زلزله آمد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و از مسئولین می‌خواهیم برای کمک رسانی به آسیب دیدگان تلاش خود را مضاعف کنند و مردم نیز در این زمینه باید کمک کار دولت باشند.

دیدگاه‌ها   

ملکی
#2 ملکی 1397-10-05 13:08
ای خدا چی میشد تمام قرآن رو بزبان فارسی و روان ، اینجوری آهنگین و حتی با ریتم قشنگ و ملایم تلاوت کنن ، تا هم بیشتر باهاش ارتباط برقرار بشه ( از سوی ما جوونا ) و هم معناشو کامل بفهمیم ولی حیف هیچی نمی فهمیم
نقل قول کردن
خدایی
#1 خدایی 1397-09-16 10:16
اسلام دینی هست که بر پایه قران استوار مانده معجزه دین اما در کشور ما با همه ادعاهایی که داریم این معجزه مغفول مانده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.