وحدت لازمه پیمودن ادامه راه انقلاب است/ کوبیدن بر طبل تفرقه و ناکارآمدی مسأله ای را حل نمی کند 97/09/17

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر نقش وحدت در حل مشکلات کشور گفتند: انقلاب ما فراز و فرودهای مختلفی را پشت سر گذاشته است. اگر احساس کنیم «همه با هم» هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم، مشکلات فعلی کشور به راحتی قابل حل است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در گفت و گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها، در مورد ضرورت وحدت نیروها، جریان ها و احزاب سیاسی کشور در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشتند: من معتقدم به جای اینکه به گذشته نگاه کنیم و ضعف های گذشته را بزرگ کنیم و از آنها برای تخریب یکدیگر بهره بگیریم، باید به بایدها بپردازم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمه قم با اشاره به حوادث و چالش هایی که در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی ایران با آنها مواجه بوده و از آنها عبور کرده، افرودند: همان گونه که چهل سال به سربلندی این راه را پیموده ایم، من معتقدم لازمه ادامه مسیر نهضت امام خمینی و انقلاب شکوهمند اسلامی این است که تمامی سلایق جامعه ما اهدافی که امام خمینی(س) برای نظام اسلامی ترسیم کردند را با جدیت پیگری کنند.

ایشان با بیان بر اینکه وحدت لازمه پیمودن ادامه راه انقلاب است، گفتند: افراد می توانند سلایق خاص خودشان را هم می توانند داشته باشند. اما در مسائل کلان و اساسی کشور و جایی که پای منافع ملی و مقابله با دشمن خارجی و استعمار و استبکار جهانی در میان است، باید همه نیروهای انقلاب اسلامی و همه جریان های سیاسی داخل کشور یک هدف را دنبال کنند؛ تا دشمنان ما خدا ناکرده احساس نکنند در میان ملت ما اختلاف وجود دارد و می توانند از این اختلاف به نفع منافع خود بهره برداری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه کوبیدن بر طبل تفرقه و ناکارآمدی نه تنها مسأله ای را حل نمی کند، بلکه خشنودی دشمنان این سرزمین را در پی دارد، ادامه دادند: معمولا هر انقلابی با فراز و فرودهایی همراه است و انقلاب ما نیز با توجه به چالش های مختلفی که تا کنون پشت سر گذاشته از این قاعده کلی انقلاب ها مستثنی نبوده و نیست. اما من در شرایط فعلی مشکل خاصی را احساس نمی کنم؛ و امیدوارم با پشت سر گذاشتن مشکلاتی که دشمنان خارجی برای ما به وجود آورده اند، اوضاع کشور بهتر از آنچه که بوده بشود.

ایشان در پاسخ به سؤالی در خصوص راهکار رسیدن به وحدت مورد نظر معمار انقلاب اسلامی و تأثیر این وحدت در عبور از چالش های فعلی کشور، تأکید کردند: بهترین راهکار رسیدن به این وحدت، کار برای خدا است. اگر برای خدا کار کردیم و با هواهای نفسانی خود نیز مبارزه کردیم، احساس می کنیم «همه با هم» هستیم و همه داریم در یک مسیر حرکت می کنیم. آن وقت با توکل بر خداوند تمامی مشکلات کشور قابل حل است.

دیدگاه‌ها   

رمز پیروزی
#1 رمز پیروزی 1397-09-19 06:15
سلام تا زمانی امثال سید صادق ها جولان میدهند بر طبل تفرقه کوبیده می شود و کسی هم جلو دارش نیست قدرت امروز قدرت رسانه است این ها رسانه در دستشان است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.