آثار علمای سلف را به نسل های آینده منتقل کنیم97/09/19

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: آثار علمای سلف به نسل ما به بهترین شیوه ممکن منتقل شده است و وظیفه همه ماست که در این عرصه گام برداریم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به همراه جمعی از مدیران دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه، گزارش معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی را جزو اتفاقات خوشایند و قابل تقدیر در حوزه پژوهش عنوان کردند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه با حضور محققان مختلف روز به روز بر نشاط علمی حوزه افزوده می شود گفتند: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه از گذشته یک مرکز اجتماع و تبادل فکر و اندیشه بوده و همواره پایگاه مورد توجه علاقه مندان علم و اندیشه بوده است.

به گفته ایشان، هر چند کار پژوهش رسالت دوم دفتر تبلیغات محسوب می شده، اما در حال حاضر که تبلیغ یک رسالت عام به شمار می رود پژوهش را می توان جزوی از این رسالت مهم بیان کرد.

امام جمعه قم بیان کردند: آثار مختلف و دانشنامه های وزینی در دفتر تبلیغات و پژوهشگاه منتشر شده و با همت مجموعه دفتر، آثار علمای سلف به نسل ما به بهترین شیوه ممکن منتقل شده و وظیفه همه ماست که در این عرصه گام برداریم.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه، ضمن اشاره به کم اطلاعی برخی از خواص با کارهای وزین انجام شده در مجموعه دفتر تبلیغات و پژوهشگاه، بر لزوم اطلاع رسانی جدی تر در این عرصه ها تأکید کردند و گفتند به طور خاص کار اطلاع رسانی در سطح بین الملل در خصوص آثار موجود می بایست جدی تر پی گیری شود.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه در پایان خواستار انتقال مطالب جدید به نسل نوقلم حوزه شد و بر لزوم برآورده شدن نیازهای جامعه که دفتر تبلیغات اسلامی پیش قدم آن است تأکید کردند.

خاطر نشان می شود: آیت الله حسینی بوشهری برای سخنرانی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه که قرار است از روز شنبه ۲۴ آذر تا ۲۹ آذرماه در محل مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه برگزار شود اعلام آمادگی نمودند.

دیدگاه‌ها   

سلیمی
#1 سلیمی 1397-09-20 14:37
علمای الان اون ابهت علمای گذشته رو ندارند الان از عالم فقط کلاسش رو دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.