نوآوری‌های رسانه ‌ای برای مقابله با تحریف انقلاب ضروری است97/09/20

عضو مجلس خبرگان رهبری گفتند: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی با تمام قوا به دنبال تحریف انقلاب هستند، باید با استفاده از زبان هنر و نوآوری‌های رسانه‌ ای دشمنان را از رسیدن به اهداف خود مایوس کرد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در دیدار اعضای کمیته اجرایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، اظهار داشتند: دشمنان با استفاده از ابزار فضای مجازی به ‌دنبال تخریب نظام و به انحراف کشاندن افکار و عقاید جوانان هستند و تحریف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دشمن است که باید برای خنثی کردن این توطئه از ابزار هنر استفاده کرد.

دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و برای ملت ما به ‌ویژه نسل جوان درس‌های بسیاری از استقامت و ازخودگذشتگی دارد.

ضرورت دارد ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در این نسل نهادینه و ترویج شود.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به روند ساخت موزه دفاع مقدس در قم و کشور افزودند: ساخت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس، گام مهم و موثری برای حفظ اسناد و آثار سال‌های حماسه و ایثار و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

ایشان با ابراز خرسندی از ساخت چنین مرکزی در استان، گفتند: شایسته است در اجرای این طرح از نظر صاحب‌نظران در حوزه دفاع مقدس و افراد انقلابی استفاده شود.

دیدگاه‌ها   

امیر فضلی
#1 امیر فضلی 1397-09-22 14:17
رسانه های ما هم تحت نفوذ غرب است شانسی برای مبارزه نداریم همه جا نفوذ دارند حتی بین مسئولین فرزندان مسئولین همه در خارج کشور هستند آیا به نظر شما کاری داره بخواهند مملکت را با استفاده از این فرصت که در اختیار آنهاست فلج کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.