حضور آیت الله حسینی بوشهری در شهر بوشکان برای دیدار با مردم97/10/29

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و هیئت همراه در عصر روز جمعه در شهر بوشکان برای دیدار با مردم حضور یافتند.

در ابتدای ورود به شهر بوشکان مردم و مسئولین شهر به استقبال رفتند و سپس یک  نوجوان با لباس محلی ضمن خوشامدگویی به مسئولین یک دسته گل به آیت الله حسینی بوشهری اهدا کرد.

پس از این استقبال مردم و مسئولین به حسینیه ابوالفضل(ع) شهر بوشکان رفتند و طی مراسمی ابتدا حاجب فرد بخشدار بوشکان، حضور آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان، دکتر زارع فرماندار شهرستان دشتستان، سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه شهرستان دشتستان و دیگر مسئولین حاضر در این جلسه را خیرمقدم گفت و سپس رحیمیان راد شهردار بوشکان ضمن خوش آمدگویی به بیان برخی از درخواست های مردم از جمله ایجاد طرح های آبخیزداری و احداث سد، ساخت استادیوم ورزشی و چمن ورزشی و ساخت سالن اجتماعات فرهنگی پرداخت.

سپس آیت الله حسینی بوشهری طی سخنانی بر لزوم پاسداری از انقلاب اسلامی و تحمل سختی های موجود تأکید کردند و در پایان از همه حاضرین در این مراسم تشکر و قدردانی نمودند.

دیدگاه‌ها   

حسام نظری
#1 حسام نظری 1397-10-29 04:56
سید انقلابی و مردمی در قلبهای مردم جا دارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.