درون سازی اقتصاد برای مقابله با تحریم‌های دشمنان97/12/02

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، ظهر دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد فرمودند: مقام معظم رهبری چالش اصلی اقتصاد کشور را در بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان «گام دوم انقلاب»، وابستگی شدید به نفت و دولت‌گرایی اقتصاد دانستند و با توجه به فشارها و تحریم دشمن با درون سازی اقتصاد می‌توان با این چالش‌ها مقابله کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه نسل جدید انقلاب باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشد و در صحنه‌های مختلف مدیریتی با روحیه انقلابی حضوری چشمگیر داشته باشد، گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به بحث اقتصاد تأکید بر درون سازی اقتصاد بر پایه دانش‌بنیان بدون تصدی‌گری دولت داشتند و در این مورد نقش جوانان پر رنگ‌تر دیده می‌شود.

در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تلاش شده است به این ابلاغیه ساز و کار عملیاتی داده شود و برای این منظور کمیسیون فرهنگی در حال فعال‌سازی است تا در یک بازده زمانی به راهکارهایی برای عملیاتی کردن و پیاده کردن این بیانیه به عنوان گام دوم انقلاب برای دهه پنجم انقلاب برسیم.

مسئولان نظام، مردم و نسل جدید مخاطبان این بیانیه هستند و برای پیاده کردن باید فرهنگ‌سازی شود تا زمینه را برای فضای مناسب و رسیدن به چشم‌انداز و آرمان‌های مهم انقلاب فراهم شود.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های اصحاب رسانه، گفتند: اصحاب رسانه و خبرنگاران برای عملیاتی کردن این بیانیه نقش‌آفرینی کنند و به عنوان یک دستورالعمل ثابت برای خبرنگاران به انعکاس دیدگاه‌های مختلف کارشناسان و افراد مختلف همکاری کنند.

دیدگاه‌ها   

قربان تهرانی
#4 قربان تهرانی 1397-12-04 15:28
خومان بیشتر خودمان را تحریم کردیم من روزی 16 ساعت سر کارم . یک سال کار میکنم شش ماه بیکارم چون من بتن ریز هستم حقوقم 3200 است با این همه کار توی شبکاری که مجبورم بکنم انجام میدم باید شکایت بکنم به خدا حق رو به حقدار نمیدید آدم رو میبینم که شش تا خونه داره داره کرایه میگیره ولی پول ریختین براش ولی منی که 16 ساعت شبکاری میکنم حق ندارم چطوری میبینید من حقوقم زیاده مجبورم اینطور کار بکنم مجبورم خرج خیلیها رو بدم از دولت بیشتر کمک میکنم به فقر چون خودم فقیرم چرا بعضی ها سه تا خانه دارن و من یکیش رو هم ندارم
نقل قول کردن
محمد حسن تقیی زاده
#3 محمد حسن تقیی زاده 1397-12-04 07:35
سلام بر حضرات آیات تحریم و فشار همه بهانه است فرزندارن مسئولین در خارج کشور مشغول عشق و صفا هستند و به مردم می گویند بگویید مرگ بر آمریکا این گول زدن مردم است این کذب و این دروغ و این بازی دوام نمی آورد
نقل قول کردن
reza j
#2 reza j 1397-12-03 15:47
tahrimha ma ra falaj karde mardom dige khaste shodan
نقل قول کردن
حسام
#1 حسام 1397-12-02 09:29
درون سازی ها همه برای مقابله با اسایش مردم است متاسفانه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.