خط امام(ره) را باید از راه مقام معظم رهبری دنبال کنیم/امام خمینی(ره) سرچشمه اخلاص بود97/12/16

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، فرمودند: امروز خط امام را باید از راه مقام معظم رهبری دنبال کنیم؛ هرکس می‌خواهد تجلی و استقامت و استکبارستیزی امام را ببیند یکجا در مقام معظم رهبری مشاهده کند.

ایشان در مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» که در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، اظهار کردند: بیت امام(ره) بیانگر خاطرات  فراوانی از جمله جهاد، تکلیف‌مداری و کار برای خدای متعال  است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که  اگر بیت امام(ره) زبانی برای سخن داشت ، ناگفته بسیاری از تلاش‌های امام(ره) برای گفتن داشت،افزودند: تبیین فکری و جهادی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب»است.

همه روزه زائران از سراسر دنیا برای بازدید از بیت امام(ره) که شخصیتی تجسم الهی و نادره زمان بود می‌آیند و بر در و دیوار این بیت با شیفتگی  بوسه می‌زنند و عرض ارادت می‌کنند.

تا پیش از این هرگاه زائران از جمله زائران غیر ایرانی به این بیت می‌آمدند توضیحات مختصری پیرامون روند به پیروزی رسیدن انقلاب، تلاش‌های امام(ره) و تحرکات مردمی در جریان پیروزی انقلاب توسط مسئولان بیت برای آنان بیان می‌شد، ولی به دلیل مختصر بودن این توضیحات، زائران سیراب نمی‌شدند.

با راه‌اندازی نمایشگاه دائمی و مصوّر «آیینه انقلاب» تمام تاریخ انقلاب تا زمانی که امام(ره) رحلت فرموده‌اند و حتی چندی پس از آن که آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب رسیدند برای زائران به نمایش گذاشته شده است.

امام چهره شناخته شده قرن است، ایشان در برابر طاغوتیان و دشمنان عصر با قامتی استوار ایستاد و طی 8 سال جنگی که حقیقت آن جنگ احزاب علیه انقلاب بود؛ امام و یارانش استقامت کردند و این انقلاب را به پیروزی رساندند.

انقلاب نه فقط در جنگ اهریمنان بلکه در جنگ نرم و جنگ افکار به پیروزی خواهد رسید.

امام جمعه قم با بیان این که امام خمینی سرچشمه اخلاص بود افزودند: امام خمینی(ره) اوج توکل به خدا را در جریان پیروزی انقلاب نشان داد؛ پیشوا به سادگی پیشوا نمی‌شود بلکه باید ساز و کارهای قبلی را در خود ایجاد کرده باشد و امام (ره) این کار را کرده بود.

آیت‌الله  حسینی بوشهری ادامه دادند: دشمن فکر می‌کرد با تبعید امام خمینی(ره) به نجف ایشان را منزوی می‌کند، ولی نمی‌دانست نوری که جلوه‌ای از خداوند داشته باشد کم‌سو نمی‌شود و بلکه رونق بیشتری می‌یابد و امام(ره) اینچنین بود.

ایشان با بیان این که باید جوانان و نوجوانان انقلاب را بشناسند عنوان کردند: امروز خط امام را باید از رهبری دنبال کنیم؛ هر کسی می‌خواهد تجلی و استقامت و استکبارستیزی امام(ره) را ببیند یکجا در مقام معظم رهبری مشاهده کند.

دیدگاه‌ها   

محمودرضا
#1 محمودرضا 1397-12-18 14:26
سلام و خسته نباشید
خدا حسینی بوشهری رو بیامرزه و عمر باعزت و طولانی بده کسی که به فکر مردم باشد از فکر مردم پاک نمی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.