امام خمینی سیاست را با معنویت آمیخته بودند98/03/17

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه امام راحل سیاست را با معنویت آمیخته بودند، گفتند: امام انسانی مقاوم بود که رهبری به آن اشاره کردند و مقاومتی که رهبری از آن سخن گفتند دارای مبنا است.

ایشان با اشاره به اینکه بر اساس نظر رهبری اگر مقاومت نکنیم و بخواهیم عقب نشینی کنیم دشمن پیشروی می‌کند، خاطرنشان کردند: عده‌ای برای ملت ایران نسخه می پیچند؛ در همین مسئله هسته ای روزی اوباما می گفت اگر بتواند پیچ و مهره‌های تجهیزات هسته‌ای ما را هم باز می‌کند ولی ملت ایستاد و مقاومت کرد تا به نتیجه رسید.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه هزینه تسلیم و عقب نشینی از مقاومت بسیار بیشتر است، یادآور شدند: امروز هم عده ای از همسایگان هویت، استقلال و نفت خود را داده اند و بعد از آن گاو شیرده نامیده شدند و این ثمره تسلیم بودن در برابر دشمن است.

امام جمعه قم تاکید کردند: جامعه ای که در برابر دشمن ایستادگی کند هزینه نمی‌پردازد و استقلال و عزت کشور محفوظ می‌ماند؛ هزینه‌ای که بابت عقب نشینی و تسلیم باید پرداخت به مراتب بیش از هزینه ای است که در راستای مقاومت می‌پردازیم.

ایشان با بیان اینکه کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیاری است و دشمنان روبه افول هستند گفتند: طبق گزارش وزارت کشاورزی آمریکا 41 میلیون نفر در این کشور گرسنه بوده و با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

امام جمعه قم گفتند: باید مسؤولان همت کرده و به توصیه‌های رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای گوش فرا دهند و در این شرایط است که ما شاهد موفقیت در سایه مقاومت در برابر دشمنان خواهیم بود

دیدگاه‌ها   

محمد
#2 محمد 1398-03-21 07:12
بر روح پر فتوحش صلوات امام رو از ما نگیرین
نقل قول کردن
nasim
#1 nasim 1398-03-19 18:46
emam tak bood manand nadare
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.