نباید در انتخابات دین را کنار زد/ اصول اخلاقی در فضای مجازی رعایت شود98/03/25

دبیرشورای عالی حوزه های علمیه کشور گفتند: دین نباید در عرصه مهم سیاسی اجتماعی و انتخابات کنار گذاشته شود و باید به مسائل دینی و اخلاقی به صورت ویژه توجه شود.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار با مردم شهرستان تنگستان اظهارداشتند: اخلاق اسلامی در همه زمینه‌ها باید رعایت شود و در همه عرصه‌های زندگی و اجتماع شاهد این مهم باشیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: اصول اخلاق اسلامی باید در عرصه فضای مجازی بیش از سایر موارد رعایت شود.

ایشان به انتخابات دوم اسفندماه اشاره کردند و ادامه دادند: دین نباید در عرصه مهم سیاسی اجتماعی انتخابات کنار گذاشته شود و باید به مسائل دینی و اخلاقی به صورت ویژه توجه شود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات و مسائل اجتماعی و سیاسی کشور، تصریح کردند: اصول اخلاق اسلامی باید در عرصه فضای مجازی رعایت شود.

ایشان با اشاره به نقش بسیار مهم انتخابات در افزایش اقتدار و عزت نظام در عرصه‌های گوناگون، اضافه کردند: دشمنان تلاش گسترده‌ای برای کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات دارند و باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به روزهای مهم و رویدادهای تأثیرگذار تاریخ اسلام، بیان کردند: بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، غدیر خم و واقعه عاشورای حسینی از جمله این رویدادهای تأثیرگذار است.

ایشان با اشاره به اینکه ظهور امام زمان (عج) به عنوان چهارمین رویداد تأثیرگذار در ادامه رویدادهای قبلی است، افزودند: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.