حقوق بشر به ابزار فشار استکبار جهانی علیه کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده است98/04/12

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور گفتند: حقوق بشر به ابزار فشار استکبار جهانی علیه کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشتند: امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که بحث حقوق بشر بیش از یک شعار نیست.

ایشان به عملکرد قدرت‌های بزرگ به‌خصوص دنیای استکبار اشاره کردند و بیان داشتند: استکبار جهانی از اهرم حقوق بشر در مواردی استفاده می‌کند که بخواهد کشوری را تحت‌فشار قرار بدهد یعنی کشورهایی که باسیاست‌های آمریکا همراهی ندارد با چماق و شعار حقوق بشر به این کشورها حمله می‌کند.

در سوی مقابل کشورهایی که کمترین اهمیتی به حقوق بشر می‌دهند و جنایت‌ها و کشت و کشتارهای فراوانی را انجام می‌دهند چون رابطه‌ای حسنه‌ای با آمریکا و جهان استکبار دارند، کوچک‌ترین تعرضی به آن‌ها نمی‌شود و آن‌ها را جزو دوستان خودشان می‌دانند.

حتی در برخی از جلسات از این کشورها به‌عنوان کشورهای ضد تروریسم یاد می‌کنند، در واقع معیار آن‌ها دوستی و دشمنی با آن‌ها است.

کسانی که تأمین‌کننده منافع آن‌ها باشند هرچند که حقوق بشر را نادیده بگیرند کوچک‌ترین تعرضی به آن‌ها نمی‌شود و حتی در مجامع بین‌المللی محترم هم هستند.

اگر کشوری هم با سیاست‌های ایالت متحده آمریکا همراهی نداشته باشد به بهانه‌های مختلف بر سر این کشور می‌کوبند .

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کردند: امروز حقوق بشر در میان جوامع دنیا یک شعار بیشتر نیست اگر به دنبال حقوق بشر هستیم باید به آموزه‌های دین برگردیم که زیباترین و عالی‌ترین تعالیم را در زمینه رعایت حقوق انسان‌ها دارد.

دیدگاه‌ها   

mohsen
#1 mohsen 1398-04-15 04:31
agar hoghooghe bashar inae marg bar in hoghooghe bashar marg bar in zendegi zanano mardano kodakan ro mikoshand kasi dam bar nemiare
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.