مسؤولان و کارگزاران جامعه باید موانع عدالت اجتماعی را از سر راه بردارند 98/04/15

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد با تأکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: هر برنامه ای که بر خلاف عدالت اجتماعی باشد مصداق منکر است و باید از آن نهی شود.

برخی از موانع اجرای عدالت اجتماعی مربوط به مسؤولان و برخی دیگر از سوی مردم است، مسؤولان و کارگزاران جامعه باید موانع عدالت اجتماعی را از سر راه بردارند، نخستین مانع از سوی مدیران و مسؤولان این است که گاهی مدیران تحمل شنیدن حرف حق را ندارند و با واقعیات جامعه آشنا نمی شوند.

اگر مسؤولان خود را برتر از دیگران دیدند و برای خود امتیازات ویژه قائل شدند نمی توانند عدالت اجتماعی را اجرا کنند چرا که اگر کسی تنها به فکر خود باشد نمی تواند به مشکلات و دغدغه های جامعه رسیدگی کند.

ایشان در خطبه دوم با تبریک آغاز دهه کرامت ادامه دادند: باید از خدا بخواهیم که حیات و ممات ما در مسیر اهل بیت(ع) باشد، پاداش فراوانی برای زیارت کریمه اهل بیت(ع) بیان شده و اگر کسی با معرفت کامل ایشان را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود، زندگی انسان باید منطبق بر سیره اهل بیت(ع) باشد نه این که این تبعیت صرفا در ادعا باشد.

دیدگاه‌ها   

امین راهرو
#2 امین راهرو 1398-04-17 06:48
مردم از این مسئولین بریده اند ناامید شده اند دولت امید دولت ناامیدی بود
نقل قول کردن
داش حمید
#1 داش حمید 1398-04-15 05:31
مسئولان دزد و خیانت کار ما موانع ایجاد میکنند مردم صبر و تحملشان زیاده ولی روزی لب ریز میشه و دهن اینها رو سرویس میکنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.