آیت‌الله مشکینی از بهترین الگوها برای طلاب جوان هست98/05/07

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، با تبیین ویژگی های شخصیتی آیت‌الله مشکینی و حجت الاسلام والمسلمین حائری، نظیر علم، دانش، فرزانگی، فقهات و بصیرت گفتند: این دو عالم وارسته از بهترین الگوها برای طلاب جوان هستند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»  در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مشکینی و هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حائری که در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، از این دو روحانی فقید به عنوان دو اسوه اخلاق، اخلاص و عبودیت یاد کردند و با تبیین ویژگی های شخصیتی آنان نظیر علم، دانش، فرزانگی، فقهات و بصیرت گفتند: این دو عالم وارسته از بهترین الگوها برای طلاب جوان هستند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزودند: مراسم امشب نه تنها تجلیل مقام دو شخصیت دینی و مذهبی بلکه تجلیل از مقام علم و فقهات است.

ایشان با بیان اینکه ۱۲ سال از ارتحال آیت الله مشکینی می گذرد اما همچنان نام این عالم شریف، مجاهد و پارسا در بین حوزویان می در خشد، گفتند: تالیف کتبی در حوزه عقاید، تفسیر، مسائل اجتماعی و خانوادگی از اقدامات علمی آیت‌الله مشکینی است که بدون شک این آثار موثر، مفید، ارزشمند و راهگشا است.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: در درس اخلاق این عالم ساده زیست، مجاهد و با اخلاق که حاضر می شدیم در چهره شاگردان تاثیرگذاری را کامل و آشکار می دیدیم و لذت می بردیم. 

ایشان همچنین با اشاره به ویژگی های علمی حجت الاسلام والمسلمین حائری گفتند: آن عالم ربانی در سه حوزه نجف، عراق و قم به تحصیل پرداخت و بعدها بعنوان یکی از اساتید برجسته مطرح شد و شاگردانی را تربیت کرد که امروز در عرصه علم، پژوهش و تحقیق فعالیت های چشمگیری دارند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: وی در بعد اخلاقی ویژگی های خاص و منحصر بفردی داشتند که در زمان قبول مسئولیت موسسه معارف اسلامی ، تاثیرگذاری و احتیاطش به اموال بیت المال برای همه بیش از پیش نمایان شد.

دیدگاه‌ها   

جنگ نرم افزار
#2 جنگ نرم افزار 1398-05-13 16:33
با سلام باید بگویم که مشکینی ها آن طلای ناب رفت تا لجنی چون حسن روحانی خون مردم را بمکد
نقل قول کردن
مهدی ورزی
#1 مهدی ورزی 1398-05-11 10:16
سلام من شنیدم اقای مشکینی پسرش رو اعدام کرد اگه راست باشه خیلی مرد بوده الان مسئولین ما بخاطر فرزندانشان دارن کشور فروشی می کنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.