از حاشیه‌پردازی پرهیز شود /باید امروز تولیدکنندگان را تکریم و حمایت کنیم 98/06/09

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به دولت فرموده‌اند دو سال زمان کمی برای کارکردن نیست، یادآور شدند: رهبری فرمودند که ما دو مسئله مهم و اساسی داریم که باید به آن توجه کنیم. در ابتدا باید در رسیدگی به مسائل اولویت بندی کرده و سپس از حاشیه سازی و حاشیه پردازی پرهیز کنیم.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد فرمودند: اولویت امروز ما اقتصاد و فرهنگ است و در ارتباط با مسائل اقتصادی باید کاری کنیم که تولید رونق پیدا کند و به تولیدکنندگان باید امتیاز دهیم چرا که امروز تولیدکنندگان افسران جبهه جنگ اقتصادی هستند.

همانگونه که رزمندگان را در دوران دفاع مقدس تکریم می کردیم باید امروز تولیدکنندگان را تکریم و حمایت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه پدافند هوایی گفتند: امسال در ایام حج با هر زائر غیرایرانی که برخورد می کردیم می‌گفتند که به قدرت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار رهبری می‌بالیم. مردم دنیا امروز به داشتن چنین رهبر، ارتش و سپاهی مفتخر هستند.

مسئله فرهنگ کلیدی و اساسی است و اگر بگوییم دشمن در مواجهه با ارزش‌ها در پرتو فضای مجازی قتل عام به راه انداخته سخنی گزاف نگفته‌ایم و باید مراقب ارزش‌ها و فرهنگ خود باشیم.

دیدگاه‌ها   

غدیر
#1 غدیر 1398-06-09 17:19
در دولت تدبیر حمایتی از تولید دیده نمی شود ننگ بر تدبیری که حاصلش می شود ناامیدی مردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.