حج امسال عزتمند و مناسب برگزار شد/ کرامت زن و حجاب در جامعه مراعات شود98/06/09

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشتند: حج امسال عزتمند و مناسب برگزار شد و مسلمین نیز از کشورهای مختلف اسلامی در برخورد با حجاج ایرانی می‌گفتند ما به اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام مباهات می‌کنیم.

امروز در عرصه اقتصادی نیز باید تلاش مسئولان برای حل مشکلات معطوف باشد که امیدواریم در این جنگ همه جانبه اقتصادی دشمنان علیه کشور و از این پیچ تاریخی با موفقیت عبور کنیم که لازمه آن اولویت بندی اقدامات و پرهیز از حاشیه‌سازی است.

آیت الله حسینی بوشهری به جنگ در جبهه فرهنگی نیز اشاره کردند و بیان داشتند: امروز شاهدیم که در عرصه فرهنگ دشمن به دنبال قتل عام است که ضرورت دارد به دنبال تقویت و حراست از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی باشیم.

انتظار داریم کرامت زن و حجاب در جامعه مراعات شود که در این راستا کارگزاران نیز می‌بایست در برپایی همایش‌ها به موضوع رعایت حجاب توجه کنند تا دشمن این‌گونه بیان نکند که ملت از آرمان‌ها و ارزش‌های خود عقب نشینی کرده است.

ایشان به وقایع کشمیر نیز اشاره کردند و گفتند: کشمیر این روزها زخمی است بر پیکر امت اسلام، هر چند که ما با کشور هند رابطه خوبی داریم اما از آنان می‌خواهیم شرایط را برای حل مشکلات مردم کشمیر فراهم کنند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان از مردم ایران خواستند تا در جشن عاطفه‌ها برای دستگیری از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شرکت کنند و به حجاج نیز توصیه کرد در ولیمه دادن‌ها مراعات کنند و اسراف نداشته باشند و بخشی از هزینه‌های ولیمه را به نیازمندان اهدا کنند

دیدگاه‌ها   

صدقی
#1 صدقی 1398-06-11 09:10
حج و حجاب در حاشیه اند بهار کابوس ادم برفی هاست لیست بهار و لیست یاران بسیجی انقلاب باید دوباره به مجلس و دولت بروند اینتها هستند که خودشان از درون همین ملت سر براورده اند ورنج فقر وبیکاری و جهاد را کشیده اند نه افساد طلبانی که بعضی هاشون با رژیم شاه سابق رابطه داشته اند و اکثر فرزندانشان در اروپا وامریکا هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.