هماهنگی مردم و مسئولین می تواند منکرها را از بین ببرد/ دشمنان به دنبال کمرنگ کردن سنت اسلامی هستند98/06/11

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: امر به معروف و نهی از منکر چتری بزرگ بر تمام احکام الهی می باشد که می تواند همه مسائل الهی را بپوشاند و امر به معروف و نهی از منکر ریشه منکر را می شکند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها اظهار داشتند: اگر مردم و مسئولان با هم متهد شوند و با مشاهده هر خلافی در جامعه واکنش نشان دهند، در جامعه تاثیر خواهد گذاشت و با این کار جلوی منکر گرفته خواهد شد.

امر به معروف و نهی از منکر چتری بزرگ بر تمام احکام الهی می باشد که می تواند همه مسائل الهی را بپوشاند.

دشمن در مسائل فرهنگی جامعه اسلامی بسیار سرمایه گزاری کرده است و از قویترین ظرفیت های خود استفاده می کند و لازم است مردم و مسئولان متوجه وظیفه دینی خود در این زمینه شوند و بهاین مسائل احساس مسئولیت کنند.

ایشان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اسلامی ضروری است، تاکید کردند: مسئولان با تمام ظرفیت های خود در این باره کار کنند تا شاهد احیاء این فریضه در جامعه و کشور شویم.

: فرهنگ هر جامعه دشمن دارد، و دشمنان این مرز بوم به دنبال کمرنگ کردن آداب و فرهنگ اسلامی جامعه اسلامی این مرز بوم می باشند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه موضوع حجاب یکی از دغدغه های مراجع و متدیین است گفتند: انتظار داریم زنان و دختران کرامت زن و حجاب اسلامی را در  جامعه اسلامی رعایت کنند.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: هر کسی در مسیر  حق و رضایت خداوند تلاش کند مانند معروفی است که در جامعه اتفاق افتاده است.

دیدگاه‌ها   

مقدم
#2 مقدم 1398-06-16 03:27
چه مسئولی آقا تو جامعه ای که یک مهندس با فوق لیسانس سالی 50 میلیون، یک پزشک متخصص سالی 200میلیون و یک فوتبالیست دیپلم ردی سالی 1.5میلیارد درآمد داره باید زار زار خون گریست!! مسئولین مایه ننگ جامعه ما شدن
نقل قول کردن
کربلایی
#1 کربلایی 1398-06-14 16:58
اقا جان مردم همیشه همراه و همدم مسئولین هستن این مسئولین هستن که ارزشی برای مردم قائل نیستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.