مسئولین کمیته امداد خمینی(ره) در نظام جمهوری اسلامی نمونه باشند98/06/28

اگر در کمیته امداد به مسائل مالی توجه شود و نگاهی به موضوع فرهنگی نشود، قطعا نتوانسته ایم کار مؤثری انجام دهیم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در دیدار سید مرتضی بختیاری  رئیس کمیته امداد خمینی(ره) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفتند:  کمیته امداد، مجموعه ای است که باتدبیر امام راحل شکل گرفت و احساس می کنیم این تدبیر مسئولانه بوده است و توانسته خدمات خوبی به مددجویان کند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفتند: معتقدم این کمیته لازم است پایلوتی از نظام جمهوری اسلامی درهمه عرصه های خدماتی و رفتاری و اخلاقی باشد.

همه کسانی که در این کمیته می باشند از مسئول و کارمند گرفته تا دانشجویان، دانش آموزان لازم است در مسائل مختلف علمی و... نمونه باشند. بنابراین مسئولیت کمیته امداد برای نقش آفرینی بسیار سنگین است و لازم است این گونه باشد.

نائب رئیس جامعه مدرسین با بیان این که مردم هیچ گاه نیازمندان را فراموش نکردند و نخواهند کرد و لازم است مردم پای کار باشند به موضوع مسائل فرهنگی اشاره کردند و اظهار داشتند: اگر به مسائل مالی توجه شود و اصلا نگاهی به موضوع فرهنگی نشود، قطعا نتوانسته ایم کار مؤثری انجام دهیم. باید به موضوع فرهنگ توجه ویژه شود و حوزه هم آماده هر گونه همکاری با این کمیته است و خواهد بود.

دیدگاه‌ها   

sarbaz
#2 sarbaz 1398-06-31 12:59
چرا جدول افزایش۲۰درصدی مستمری مددجویان را نمیزارین تا همه بدونن چه خبره
نقل قول کردن
رضا صیاری
#1 رضا صیاری 1398-06-30 06:56
در بین مسئولان تنها نهادی که کمترین خطا را داشته همین کمیته امداد بوده با همه این که هجوم می آودند و حمله می کنند که پول مردم را به لبنان می دهند و اینها اما مردم کمک می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.