راهپیمایی اربعین موجب افزایش معرفت حسینی می شود98/06/30

امام جمعه قم  به راهپیمایی اربعین اشاره کردند و گفتند: این راهپیمایی موجب افزایش معرفت حسینی شده و کار بزرگی است که رقم می خورد و همگان در این راهپیمایی شرکت می کنند و عشق و ارادت را به سالار شهیدان اعلام می کنند

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با تاکید بر رعایت تقوای الهی گفتند: امام صادق(ع) می فرمایند که هر کسی که به وسیله تقوا تمسک به خدا بجوید، خدای متعال به او روی می آورد و او را حفظ خواهد کرد.

امام جمعه قم در ادامه به 25 ماه محرم اشاره کردند و گفتند: این روز سالروز شهادت امام سجاد(ع) است شخصیتی که در پاسداری از عاشورا و کربلا، ذره ای و لحظه ای آرام نگرفت و در گسترش پیام و فرهنگ عاشورا تلاش کردند.

ایشان با اشاره به برگزاری سوگوراری ها در ایام محرم گفتند: از ملت بزرگ ایران و از سخنرانان و گویندگان و مداحان، قدردانی می کنم که در گسترش سوگ عاشورا تلاش کردند، امسال مجالس عاشورایی شور خاصی داشت.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس جزو افتخارات کشور ماست و رزمندگان با کارنامه درخشان خود، حماسه آفریدند و شجاعت ملت ایران و اعتماد به نفس شما در تاریخ ثبت شد.

روحیه معنویت گرایی در دوران دفاع مقدس، موج می زد و یک فرهنگ بسیجی در جامعه ایجاد شد که باید حفظ شود، فرهنگ بسیجی یعنی سیاسی اند نه سیاست زده، دنبال جذب حداکثری اند اما دنبال تسامح و تساهل نیستند.

ملت ما باید این نکته را بداند که راهبرد دشمنان فشار حداکثری به ایران است و از این طریق می خواهند مسئولان را پای میز مذاکره کشانده و خواسته های خود را به ملت تحمیل کنند و به دنیا بگویند که این فشار روی ملت ایران تاثیر گذاشت.

 

دیدگاه‌ها   

زائر
#7 زائر 1398-07-10 13:20
خدا رو شکر ویزا رو برداشتن کمی سنگ اندازی کم شده
نقل قول کردن
رحیم
#6 رحیم 1398-07-04 18:25
سلام عرض میکنم اربعین رو هر جور بشه مردم می روند اما امروز خیلی ها دارند می نالند البته نالیدن حق تمام کسانی است که با وقاحت تمام فقط برای بی بند وباری و ترس و خواسته های نفسانی روحانی رو انتخاب کردند پس باید بچشند
نقل قول کردن
سارا ل
#5 سارا ل 1398-07-02 07:37
یک اربعین رو داریم یک امام حسین و به عشق آقا تا کربلا پای پیاده طی میکنیم
نقل قول کردن
مهرداد
#4 مهرداد 1398-07-01 07:33
سلام تنها مساله بزرگی که دهان ها را باز گذاشته و حرفی برای گفتن دارد همین اربعین است
نقل قول کردن
یا حسین مظلوم
#3 یا حسین مظلوم 1398-06-31 13:08
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
نقل قول کردن
کمال
#2 کمال 1398-06-31 08:59
راه پیمایی اربعین ارزوی خیلی هاست ولی باید راه را اماده کنند و سنگ اندازی نکنن تا همه برن
نقل قول کردن
آیدین
#1 آیدین 1398-06-30 15:29
به عشق امام حسین میریم پیاده روی اربعین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.