توجه به علل قیام امام حسین (ع) روشنگر صراط مستقیم از انحراف98/07/27

امام جمعه قم در جمع عزاداران اربعین حسینی کیش گفتند: توجه به علل قیام امام حسین (ع) روشنگر صراط مستقیم از انحراف است.

حضرت آيت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته» در جمع عزاداران اربعین حسینی کیش با مرور حوادث تاریخی منجر به وقوع حادثه کربلا فرمودند: شناسایی عوامل حادثه کربلا راه رستگاری را برای آزادگان جهان روشن می کند چرا که  این حادثه عظیم درس های بزرگی برای عدالت خواهان جهان دارد.

 آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه ولایت و امامت ستیزی دو دلیل مهم وقوع حادثه کربلا بود گفتند: امویان با تخریب چهره خاندان پیامبر(ص) و  وارونگی حقایق دین به دنبال تغییر و تخریب فرهنگ درست اسلام بودند و کار را به جایی رساندند که امام حسین(ع) را خروج کننده علیه ولی امر مسلمین قلمداد کردند و در کنار فقر فرهنگی و معنوی مردم، ایشان را به شهادت رساندند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه دین ستیزی، تقدس زدایی و مبارزه با عدالت خواهی را هم سه رویکرد اصلی امویان در عصر امام علی(ع) تا امام حسین(ع) دانستند که از این طریق به دنبال دشمن تراشی برای خاندان اهل بیت علیهم السلام بودند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه امروزه هم باید این دشمنی ها توسط مردم بصیر ایران اسلامی شناسایی شده و در مقابل دشمنان ایستادگی شود گفتند: فراموشی  امر به معروف و نهی از منکر خطری است که بنیان اجتماع را با تهدید روبرو کرده است.

در پایان مراسم و گردهمایی عزاداران در مصلی کیش، نماز ظهر اربعین اقامه شد .

دیدگاه‌ها   

خلیل
#1 خلیل 1398-07-28 06:43
سلام علیکم با آمدن ریسی جان مردم تازه شد منحرفین رو سر جای خودشان نشاند خدا کنه بزارن ادامه بده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.