شهید سلیمانی همه عمرش را هزینه خدا کرد99/10/14

شهدایی چون قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همه عمرشان را در راه خدا و دین الهی صرف و هزینه کردند و برای همین خدا با آنها معامله شیرین کرد و شهادت نصیب شان شده است.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، بوشهری  در وبینار بررسی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که در درالقرآن علامه طباطبایی(ره) و با همت مجمع طلاب جانباز آزاده حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفتند: خدای متعال سخن از سعادتمندی افراد  در قرآن می کند و برای این سعادت مندی خصوصیاتی قرار داده است که از جمله آن مبارزه در راه دین، جهاد در مسیر الهی و در راه رضایت خدا است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه اظهار داشتند: اما بسیاری از افراد مدعی مبارزه و جهاد هستند، به همین دلیل هرگز سعادت مند نمی شود چون  مبارزه وجهاد شان برای دین، در مسیر الهی و در راه رضایت خدا نیست.

عضو خبرگان رهبری افزودند: اما شهدای چون قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همه عمرشان را در راه خدا و دین الهی صرف و هزینه کردند و برای همین خدا با آنها معامله شیرین کرد و شهادت نصیب شان شده و خدا آنها را جزو پاکان عالم قرار داده و همین امر هم سبب شده تا ابد دارای حیات مورد رضایت الهی را داشته باشند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشتند: آنها کسانی بودند که برای رضایت خدا جان خود را در طبق اخلاص گرفتند و در مسیر حق و دین داری شتافتد و به سعادت ابدی دنیا و آخرت رسیدند.

دیدگاه‌ها   

پاسدار
#3 پاسدار 1399-10-15 08:55
انتقام سخت کی گرفته میشه پس؟
نقل قول کردن
لشکری
#2 لشکری 1399-10-15 08:53
اللهم عجل لولیک الفرج
نقل قول کردن
مهدی
#1 مهدی 1399-10-14 07:39
اینقدر برایم دردناک بود که در مرگ پدرم اینقدر گریه نکردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.