مردم در انتخابات ۲۸ خرداد مثل همیشه دشمن را مأیوس خواهند کرد1400/03/08

رئیس  جامعه مدرسین با اشاره به دوران دفاع مقدس و آزمون بزرگ ملت ایران، اظهار داشتند: مردم کشور ما در همه میادین امتحانشان را خوب پس داده اند. در دوران دفاع مقدس که یک آزمون بزرگ برای ملت ما بود، نمره قبولی گرفتند و ان شاءالله در انتخابات ۲۸ خرداد نیز مثل همیشه دشمن را مأیوس خواهندکرد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در دیدار با مدیرکل مسکن کمیته امداد، نداشتن مسکن را امروزه یکی از مشکلات اساسی به ویژه برای نسل جوان دانستند و گفتند: تهیه مسکن برای جوانان بسیار دشوار است و به همین جهت ازدواج ها از سنین مناسب به تأخیر می افتد و البته این مشکل اختصاص به جوانان ندارد و قشر وسیعی از مردم به این بلیه سخت گرفتارند.

رئیس جامعه مدرسین پرداخت وام قرض الحسنه از طرف کمیته امداد به نیازمندان را، کاری پسندیده دانستند و خاطرنشان کردند: کسانی که از قرض دادن اجتناب می کنند، می پندارند با قرض دادن، دارایی آنان کاسته می شود، درحالی که این گونه نیست و خود عمل «قرض» سبب عنایات فراوان خداوند می شود و راه رسیدن رزق و روزی انسان را فراهم می آورد.

آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است و متأسفانه گاهی در کشور ما نادیده گرفته می شود، ضرورت اعتماد سازی است. اگر اعتماد سازی کنیم و اعتماد عمومی افزایش پیدا کند، طبیعتاً در همه عرصه ها و صحنه ها، مردم حرف مسئولین را قبول کرده و در اعتماد به آن تردید نمی کنند و الحمدلله کمیته امداد این اعتماد سازی را کرده است.

امام جمعه قم در بخش دیگری از بیانات خود به مسأله انتخابات اشاره کردند و گفتند: اصل حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است؛ زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

ایشان با اشاره به وضع اقتصادی کنونی کشور گفتند: شرائط امروز زندگی مردم،  نباید موجب ناامیدی نسبت به آینده شود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، با اشاره به دوران دفاع مقدس و آزمون بزرگ ملت ایران، اظهار داشتند: مردم کشور ما در همه میادین امتحانشان را خوب پس داده اند. در دوران دفاع مقدس که یک آزمون بزرگ برای ملت ما بود، نمره قبولی گرفتند و ان شاءالله در انتخابات ۲۸ خرداد نیز مثل همیشه دشمن را مأیوس خواهندکرد

دیدگاه‌ها   

صباح
#4 صباح 1400-03-11 03:59
سلام هیچ انتخاباتی اینقدر بی شور و شعف نبود کسی انگیزه ای برای رای دادن نداره
نقل قول کردن
تبلیغات
#3 تبلیغات 1400-03-10 04:22
تبلیغات دشمن بسیار گسترده هست فضای مجازی در دست دشمن هست و این بزرگترین اشتباه هر کشوری هست که باعث میشه دشمن برای ما رییس جمهور تعیین کند
نقل قول کردن
علی زاد
#2 علی زاد 1400-03-09 04:29
مردم رو مایوس کردند آنقدر که خیلی ها قصد رای دادن ندارند باید کاری می کردند که حتی منافقین هم بیاییند و رای بدهندنه که مردم عادی هم با نقشه پلید احمدی نژاد رای نمی دهند
نقل قول کردن
سنگ صبور
#1 سنگ صبور 1400-03-09 03:38
انتخابات الان هیچ شوری نداره اصلا معلومه که رییسی برنده هست باید طوری می بود همه اشتیاق داشتن رای بدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.