منش اخلاقی آیت الله رجبی در انتخابات بسیار مهم و اثرگذار بود1400/04/12

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با تمجید از حرکت و منش اخلاقی آیت الله رجبی در انتخابات خبرگان رهبری خاطر نشان ساختند: منش اخلاقی جنابعالی در انتخابات بسیار مهم و اثرگذار بود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته»، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،  با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار با آیت‌الله محمود رجبی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی در سخنانی گفتند: آیت الله مصباح یزدی(ره) حقیقتا مصداق این حدیث شریف" إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ" بودند و جای خالی بزرگانی همچون شهید متفکر آیت الله مرتضی مطهری را در زمان ما پر کرده بودند.

این موسسه آموزشی و پژوهشی امروزه وظایف سنگینی بر عهده دارد و شاگردان زیادی در این مرکز مبارک به دست آیت الله مصباح یزدی تربیت یافتند و شایسته است که راه آن عالم بزرگ همچنان ادامه داشته باشد.

امروزه همه ما در نظام اسلامی ایران زندگی می کنیم که طبعا همگی در قبال این نظام اسلامی وظیفه مهمی برعهده داریم و این نظام اسلامی به مراکز مهمی همچون موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) نیاز دارد تا خلأ های آن به خوبی برطرف شود.

رسم است که وقتی بزرگی از دنیا می رود کسی را به جای او انتخاب می کنند که از جهات مختلف به آن شخصیت نزدیک باشد و انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست این مرکز مبارک تبریک می گوییم و از مقام معظم رهبری نیز به خاطر این انتخاب قدردانی می کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود با تمجید از حرکت و منش اخلاقی آیت الله رجبی در انتخابات خبرگان رهبری خاطر نشان ساختند: منش اخلاقی جنابعالی در انتخابات بسیار مهم و اثرگذار بود، گاهی برخی افراد در مقام سخن خوب حرف می زنند و در روحیه دیگران نیز اثرگذار هستند، اما وقتی نوبت به خودشان می رسد که از سخنان خود دفاع کنند و طبق حدیث شریف به عمل خود مردم را هدایت کنند، می بینیم که این گونه نیستند و تنها در مقام سخن حرف های خوبی زده می شود، اما جنابعالی با منش و عمل خود این کار را ثابت کردید.

در این مقطع تاریخ انقلاب اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملاحظه کردند که شما که از چهره هایی هستید که با مناعت طبع و بدون تعلقات دنیوی و تنها به خاطر پذیرش مسئولیت به میدان آمدید، اما آن کار بزرگ را در انتخابات کردید و من هم از طرف خودم و هم از طرف جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این منش و کار شما را می ستایم و تقدیر می کنم.

امام جمعه شهر مقدس قم در بخش پایانی سخنان خود در توصیه هایی خاطرنشان کردند: به بعد حوزوی این مرکز مبارک که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است توجه داشته باشید و افرادی را در این موسسه تربیت کنید که در ابعاد گوناگون جامع باشند و علاوه بر اینکه در مباحث روز در سطوح بالایی باشند حقیقتا یک مجتهد نیز باشند.

دیدگاه‌ها   

طالقان نژاد
#1 طالقان نژاد 1400-04-13 08:15
هر عالمی که از دنیا میره جایگزین نداره آیت الله مصباح یزدی بی نظیر بود صدها رجبی یک آیت الله مصباح یزدی نمیشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.