پیام تبریک آیت الله حسینی بوشهری به رئیس جدید قوه قضائیه1400/04/13

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی انتصاب آیت الله محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفتند

متن پیام حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته»، به شرح ذیل است:

حضرت مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای «دامت تأییداته»

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم و رحمت الله

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» به ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گوییم.

قوه قضاییه به حق  نهادی راهبردی در این کشور می‌باشد که حُسن اداره آن، موجب احیای امید و افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌ شود.

بر این باوریم که سابقه‌ درخشان حضرتعالی و تجربه‌گرانبهایتان در عرصه قضایی، روز‌های روشنی را در مبارزه با فساد و پیگیری رویکرد تحوّلی موجود و ارتباط وثیق با مردم و اعتناء به گزارش‌های مردمی نوید می‌دهد.

گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع، نظارت بر حُسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و بالأخره مبارزه قاطع و مستمر با فساد و اِفساد، مسئولیت عظیم و خطیر سکان‌دار دستگاه قضایی کشور است که امید می‌رود حضرتعالی با توکل به قدرت لایزال الهی وتوسّل به اهل بیت «علیهم السلام» و با به کارگیری نیرو‌های کارآمد، جهادی، فاضل و صالح به ویژه قضات پاکدست، از این فرصت الهی بهره کامل برده و در بقاء نظام مبارک اسلامی نقش آفرین باشید.

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاه‌ها   

محمدحسن آریا
#2 محمدحسن آریا 1400-04-19 08:34
ما به جناب رئیسی امیدها داریم زندگی ما توی بورس از بین رفت دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم
نقل قول کردن
حسن برزگر
#1 حسن برزگر 1400-04-15 07:01
صوت بلبلی محسنی اژه ای این روزها روی زبان هاست خدا را شکر با روی کار آمدن انسان های انقلابی روحی تازه در کالبد مردم دمیده شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.