نیروی انتظامی به دنبال رضایتمندی مردم باشد1400/06/10

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جلب رضایت مردم را امر بسیار مهم دانستند و گفتند: نیروی انتظامی پرچم‌دار انقلاب است و باید در کنار اجرای قانون، در جلب رضایت مردم نیز بیش از پیش کوشش کند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»  روز سه شنبه در دیدار با ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کل کشور حضور نیرویی را به منظور ایجاد نظم و امنیت، در همه حکومت‌ها و نظام‌ها ضروری دانستند و افزودند: ویژگی این نیرو قانون پذیری آن است چراکه اولا مجری قانون بوده و ثانیا در صدد ترغیب دیگران به رعایت قوانین است؛ در نتیجه آرمان‌های معنوی هر اندازه بیشتر در صدر کشور باشد، دریافت آن نیز توسط این نیرو بیشتر از سایر آحاد جامعه خواهد بود.

ایشان شهادت‌ها و فداکاری‌های این نیرو را نشان از انقلابی بودن نیروی انتظامی ارزیابی کرده و اظهار داشتند: حرکت نیروی انتظامی در مسیر حفاظت از آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است و شهداء و جانبازان ناجا گواه بر این مطلب هستند.

ایشان با اشاره به اهمیت نظم و قانون مندی در نیروی انتظامی افزودند: ممکن است در نظام دیگری همین وظایف را نیرویی انجام دهد اما در نظام جمهوری اسلامی، تأمین امنیت و نظم و قانون با یک نیت و رنگ و بوی الهی همراه شده که ارزش کار را دو چندان می‌کند.

دیدگاه‌ها   

محمدبالی
#2 محمدبالی 1400-06-11 19:16
نیروی انتظامی اقتدارش را از دست داده است
نقل قول کردن
مهدی نیک کردار
#1 مهدی نیک کردار 1400-06-10 05:26
کلیپی در فضای مجازی دیدم که نیروی انتظامی جلوی یک گاری را گرفته بود و می گفت باید مجوز بگیری تا کار کنی و این مساله چنان نفرتی در دلم انداخت که از نیروهای انتظامی بدم آمد و بخودم حق میدم این انقلاب برای پا برهنگان بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.